Gå til innhold

Jeg får ingen prinsesse!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Gratulerer med ei lita prinsesse i magen, da ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg kaller min datter prinsesse er det ifm med at hennes storebroren forbuder henne og hun er nærmest litt enebarn. Hun har prinsesse nykker og er litt viktigper.

I min barndom var det negativt å væte prinsesse. Man var bare til pynt, bortskjemt, og unyttig. Jeg forbinder dette ordet enda med den gamle betydningen :)

Anonym poster: dac3c67c4183f6edc431e3817d6d78c7

Skrevet

Huff, alt noen skal henge seg opp i.

Du får trøste deg med at du har ikke store problemer, når du hisser deg opp over en sånn bagatell.

Anonym poster: 469d4ea47dbc9d936f5c2cc0eca77034

Skrevet

Hver sin smak, men skjønner ikke at akkurat det er noe å hisse seg opp for....

Anonym poster: 690eb8c91b5fc3a41b5f92e3857088a6

Skrevet

Jeg har små prinsesser og prinser, du kan gjerne få ha froskene for deg selv :P

Anonym poster: cb7320467798a3caadee8176a326683a

Skrevet

Min eldste var/er en keiser, siden han ble tatt med keisersnitt ;)

Min yngste ble ei jente, og jeg har liksom aldri klart å kalle henne prinsesse. men navnet hennes betyr faktisk dronning, så vi er inne i samme gata ;)

Ellers forstår jeg deg.

Anonym poster: 5a8a3c9024a8a20b824df43288304922

Skrevet

Så fælt at de kaller babyen prinsesse :( !! Gjør nok det for å tråkke på deg, tror du ikke? Dårlig gjort i allefall :(

Anonym poster: 3035a392b8156ab37bcfefd771cc23b2

Skrevet

Finnes verre ting å hisse seg opp over

Anonym poster: 28f87d1d858ccd5a575f372e9d13d800

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Selvfølgelig blir det en prinsesse når mammaen er en drama-Queen ;-)

Jeg hadde tenkt å skrive nøyaktig det samme.. Ordrett!! ;)

Så signerer :P

Sier som mange andre, er dette virkelig noe å henge seg opp i?? Jeg har både prinser, prinsesser og trollunger, alt ettersom...

Skrevet

På døra til jentene mine står det: I'm not a princess, here lives the queen! Hoho!

Anonym poster: add526c36dc28c71d5e66b350a720bd4

Skrevet

Nix. Ingen medlemmer av kongefamilien her i huset.

Skrevet

JEg liker heller ikke prins/prinsesse kallenavnet. Helsesøster sa en gang til gutten min da hun holdt han "er du mammas lille prins", da svarte jeg "nei, han er min lille røver" :P haha

Anonym poster: 0ac9cbdf0be22ae0e207676fc0e8fa93

Skrevet

Har vel heller aldri liky å bruke kallenavnet prinsessa.. Men hva andre kaller henne får så være :) det var mye gratulerer med prinsessa på face i ukene etter fødsel hvertfall, men jeg forstår jo at folk bare er engasjerte og ønsker oss alt godt.. Så klarer ikke helt å irritere meg over det heller..

Det eneste som irriterte meg var at svigermor kalte henne "lille dukka vår". Vet ikke hvorfor, men fikk litt frysninger av det :)

Skrevet

Jeg skjønner deg. Akkurat prinsesse synes jeg ikke gjør noe, selv om jeg ikek bruker det selv, men prins får jeg helt frysninger av. Høres ut som en sykelig liten femikladd, grøss! Min sønn blir ikke en blodfattig liten stusselig prins.

Anonym poster: aa87a9cc71282da50a87e9108aa4b48f

Skrevet

Nei jeg ville aldri brukt ordet prinsesse om datteren min, men jeg kaller henne utrolig mye annet rart som andre sikkert reagerer på ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...