Gå til innhold

1,2,3,4,5,6,7,8,9,576!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag teller jeg alt jeg kan.. Banden hjemme har gått sammen om å få meg til å sprekke, tror jeg..

3 åringen hyyyler fordi storesøster går først ned trappen.

1,5 åringen vil ikke kle på seg, vil ikke spise, vil ikke være ute, vil ikke være inne, vil lese, men vil ikke lese.. og nektet plent å sove ved sovetid.

5-åringen hyyler fordi hun skrapte seg på en kant.

3-åringen sprutet vann utover hele badet da de badet. Tok dusjen og sprayet helt vilt.

1,5 åringen vil ikke ha på seg bleie, vil ikke ha på seg pysjamas, vil ikke noen JÆVLA ting.

5-åringen blander seg borti når jeg skal gi konsekvenser til lillesøster etter rundvasken på badet.

Mannen er på reisejobb og kommer hjem i morgen, og jeg skriver av meg all min frustrasjon her før jeg skal legge spetakkelet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym poster: fcfa0e5c8b58be0bf6b7f173766d2d73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffamei er bare å glede seg til alle barna er lagt da så du får slappet av og ladet opp. Er desverre slike dager også, men sånn er det med barn.

Skrevet

Du er flink som teller, det er en utfordring med mange unger, og jeg sender over en klem og litt tålmodighet.. :)

Anonym poster: 82dddb6641932dc826997b2f97a6f7db

Skrevet

Takk:) Jeg ønsket meg tålmodighet til jul, og har tydeligvis fått ønsket oppfylt... For jeg har ikke ropt i det hele tatt i dag, selv om de har vært nære på:)

Skrevet

Huff stakkar:) vil henvise deg til en tråd jeg startet tidlig i dag, som het Sov, for helvete.

Tror kanskje du trenger det;)

Skrevet

Enda en grunn til at jeg nekter å få flere barn.

Anonym poster: 4af50f7e5400cf179b6b435002ac093c

Skrevet

Når ungene er i seng, skal jeg banke løs på en brøddeig, og så skal jeg kose meg med ferskt grovbrød med hjemmelaget jordbærsyltetøy...

Skrevet

Når ungene er i seng, skal jeg banke løs på en brøddeig, og så skal jeg kose meg med ferskt grovbrød med hjemmelaget jordbærsyltetøy...

Ville ikke satset penger på at du får fred til å bake brød i kveld :P høres ut som 'one of those days..' Der ingenting går som man vil.. Ønsker deg en god kveld hvertfall ;)

Skrevet

Ville ikke satset penger på at du får fred til å bake brød i kveld :P høres ut som 'one of those days..' Der ingenting går som man vil.. Ønsker deg en god kveld hvertfall ;)

Godt poeng! Like greit å være forberedt på det verste... Da får jeg ty til Bergene smørbukk. Også bra å ha i en nødssituasjon..

Skrevet

Huff stakkar:) vil henvise deg til en tråd jeg startet tidlig i dag, som het Sov, for helvete.

Tror kanskje du trenger det;)

har dytte den opp igjen:)
Skrevet

Hehe.. Vi endte opp med en liten oisann.. Ikke helt planlagt, kan man si:)

Skrevet

Hehe.. Vi endte opp med en liten oisann.. Ikke helt planlagt, kan man si:)

Vi har ett. Mannen maser, men det blir aldri flere her.

Skrevet

Hehe! One of those days...

Vi hadde en slik dag på søndag. Tålmodigheten blir virkelig satt på prøve når man har barn. Godt det er en ny dag i morgen :)

Du er ikke alene om slike dager! :-))

Skrevet

3 unger i seng, 2 sover og eldstemann er vanligvis lett å legge.. ( blir spennende i dag, da;)

3 brød i ovnen, og jeg gleder meg til kveldsmaten i dag.. Tror kanskje jeg lar oppvasken stå...

Skrevet

Beklager altså, men nå fikk jeg meg en god latter! Det var som å lese om mine barn, bortsett fra at jeg har kun to stk. Men mye av de samme utfordringene!;-)

Skrevet

Jeg glemte til og med å skrive om når mellomste tisset på gulvet, og eldste lekte med ballong, som spratt oppi malingen som minste holdt på med, og det ble grønnfarge over hele veggene i spisestuen.. Det var en sånn dag, ja...

Nå har jeg spist verdens beste grovbrød med smør, brunost og hjemmelaget jordbærsyltetøy.. Roen er gjenopprettet, og i morgen kan bare bli bedre enn i dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...