MammantilNurket Skrevet 20. februar 2013 #1 Skrevet 20. februar 2013 Åh, som jeg gleder meg!!! Nå er presentasjonen av denne sesongens deltagere lagt ut på tv3s nettsider. Her har har vi kremen av norsk ungdom - jeg blir dypt rørt, faktisk. For en gjeng med friskusser Dette kommer til å bli tidenes sesong. Flere her inne som gleeeeeeder seg? Kan det bli bedre? http://www.tv3.no/paradisehotel2013/deltakere/deltakere Det ultimate hadde jo så klart vært en fusjon mellom "Unge mødre" og "Paradise Hotel", men innslag fra det programmet hvor de må spise innvoller og dykke med slimåler ... , men man kan jo ikke få alt her i verden
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #2 Skrevet 20. februar 2013 Det er intervju på enten vg eller dagbladet med de mmmm..! Dette blir en koselig sesong med masse gøy! Anonym poster: 895fd7f9de9cf478b3aeaab10b857dd3
MammantilNurket Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2013 Indeed, indeed ... de gamle romerne lot slaver få kjempe med gladiatorer og løver - sikkert heftig bra underholdning. Paradise Hotel er absolutt en god erstatning
what a drittkjerring Skrevet 20. februar 2013 #4 Skrevet 20. februar 2013 Uff..De er så unge! 90-92 modeller hele gjengen!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #5 Skrevet 20. februar 2013 Hvilken dato begynner det:(? Anonym poster: 4077b2d0c7a60aa59efe34983793ab51
crème brulèe Skrevet 20. februar 2013 #6 Skrevet 20. februar 2013 luuuuvv paradise, vakre, dumme mennesker i fantastiske omgivelser! så deilig å drømme seg bort i sol og fest når det er så surt og kaldt her hjemme=) (hvertfall nå når det ikke blir noe festing på meg selv på en god stund...!) so bring it on, jeg er så klar!!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #7 Skrevet 20. februar 2013 Indeed, indeed ... de gamle romerne lot slaver få kjempe med gladiatorer og løver - sikkert heftig bra underholdning. Paradise Hotel er absolutt en god erstatning Hør hør! Jeg trenger ikke kjede meg, det er nok ganske sikkert Herlig hun Caroline som har Pamela som sitt store forbilde. Dette blir nok lærerikt kan man si! Anonym poster: 895fd7f9de9cf478b3aeaab10b857dd3
MammantilNurket Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2013 Uff..De er så unge! 90-92 modeller hele gjengen! Små lam som kastes til ulvene .... huttetu
MammantilNurket Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #9 Skrevet 20. februar 2013 Indeed, indeed ... de gamle romerne lot slaver få kjempe med gladiatorer og løver - sikkert heftig bra underholdning. Paradise Hotel er absolutt en god erstatning Hør hør! Jeg trenger ikke kjede meg, det er nok ganske sikkert Herlig hun Caroline som har Pamela som sitt store forbilde. Dette blir nok lærerikt kan man si! Anonym poster: 895fd7f9de9cf478b3aeaab10b857dd3 *snufs* det er så vakkert, så vakkert ... også Pamela, da - en levende legende.
what a drittkjerring Skrevet 20. februar 2013 #10 Skrevet 20. februar 2013 Uff..De er så unge! 90-92 modeller hele gjengen! Små lam som kastes til ulvene .... huttetu Ja! Som et slags sykt,sykt overgangsrituale eller no
Sydamen Skrevet 20. februar 2013 #11 Skrevet 20. februar 2013 Jeg er like glad hvert år at ingen jeg kjenner er med!
MammantilNurket Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #12 Skrevet 20. februar 2013 Uff..De er så unge! 90-92 modeller hele gjengen! Små lam som kastes til ulvene .... huttetu Ja! Som et slags sykt,sykt overgangsrituale eller no Tenk deg det som konsept for reality-show: "The Bimbo/Himbo and the Wolves"!! Den som blir stemt ut .... blir kastet til ulver. "Big Brother - cannibal edition" vil sikkert også være en kjempehit. Den som blir stemt hjem blir spist ... av de andre deltagerne ...
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 20. februar 2013 #13 Skrevet 20. februar 2013 Indeed, indeed ... de gamle romerne lot slaver få kjempe med gladiatorer og løver - sikkert heftig bra underholdning. Paradise Hotel er absolutt en god erstatning Ha ha, fantastiske paralleller! Helt enig!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #14 Skrevet 20. februar 2013 Haha vet i alle fall hvem hun Ariel er.. Anonym poster: 386d6fdc1cd77c2659ccd07cbdb30767
Lilli med småtrolla Skrevet 20. februar 2013 #15 Skrevet 20. februar 2013 Gleder meg!! Hvilken dato begynner det?
MammantilNurket Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #16 Skrevet 20. februar 2013 luuuuvv paradise, vakre, dumme mennesker i fantastiske omgivelser! så deilig å drømme seg bort i sol og fest når det er så surt og kaldt her hjemme=) (hvertfall nå når det ikke blir noe festing på meg selv på en god stund...!) so bring it on, jeg er så klar!! Såda, såda ... det er både bartendere og ..... eh ... bartendere med i år. Det er ikke bare bare å mixe en god mojito, skal jeg si deg.De er vel kanskje ikke akademiske tungvektere, men de driver da med både discojazzdans og har ambisjoner om å bli progremledere på TV og har flotte forbilder som Rhianna og det er sikkert en og annen aspirerende glamourmodell med også Jeg har troen på årets deltagere!
what a drittkjerring Skrevet 20. februar 2013 #17 Skrevet 20. februar 2013 luuuuvv paradise, vakre, dumme mennesker i fantastiske omgivelser! så deilig å drømme seg bort i sol og fest når det er så surt og kaldt her hjemme=) (hvertfall nå når det ikke blir noe festing på meg selv på en god stund...!) so bring it on, jeg er så klar!! Såda, såda ... det er både bartendere og ..... eh ... bartendere med i år. Det er ikke bare bare å mixe en god mojito, skal jeg si deg.De er vel kanskje ikke akademiske tungvektere, men de driver da med både discojazzdans og har ambisjoner om å bli progremledere på TV og har flotte forbilder som Rhianna og det er sikkert en og annen aspirerende glamourmodell med også Jeg har troen på årets deltagere! For ikke å snakke om servitrise! Du vil ikke gjøre deg upopulær hos ei servitrise. Ingen servitrise, ingen mat på bordet. Bread og be dead. Alt avhenger av servitrisa.
MammantilNurket Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #18 Skrevet 20. februar 2013 luuuuvv paradise, vakre, dumme mennesker i fantastiske omgivelser! så deilig å drømme seg bort i sol og fest når det er så surt og kaldt her hjemme=) (hvertfall nå når det ikke blir noe festing på meg selv på en god stund...!) so bring it on, jeg er så klar!! Såda, såda ... det er både bartendere og ..... eh ... bartendere med i år. Det er ikke bare bare å mixe en god mojito, skal jeg si deg.De er vel kanskje ikke akademiske tungvektere, men de driver da med både discojazzdans og har ambisjoner om å bli progremledere på TV og har flotte forbilder som Rhianna og det er sikkert en og annen aspirerende glamourmodell med også Jeg har troen på årets deltagere! For ikke å snakke om servitrise! Du vil ikke gjøre deg upopulær hos ei servitrise. Ingen servitrise, ingen mat på bordet. Bread og be dead. Alt avhenger av servitrisa. Oj. Så ikke at det var servitriser meg også. Må absolutt ikke glemme servitrisen. Ved næremere inspeksjon var det også en selger og en promotør med. Er ikke helt sikker på hva en promotør driver med. Er det sånne som deler ut smaksprøver på Meny?
what a drittkjerring Skrevet 20. februar 2013 #19 Skrevet 20. februar 2013 luuuuvv paradise, vakre, dumme mennesker i fantastiske omgivelser! så deilig å drømme seg bort i sol og fest når det er så surt og kaldt her hjemme=) (hvertfall nå når det ikke blir noe festing på meg selv på en god stund...!) so bring it on, jeg er så klar!! Såda, såda ... det er både bartendere og ..... eh ... bartendere med i år. Det er ikke bare bare å mixe en god mojito, skal jeg si deg.De er vel kanskje ikke akademiske tungvektere, men de driver da med både discojazzdans og har ambisjoner om å bli progremledere på TV og har flotte forbilder som Rhianna og det er sikkert en og annen aspirerende glamourmodell med også Jeg har troen på årets deltagere! For ikke å snakke om servitrise! Du vil ikke gjøre deg upopulær hos ei servitrise. Ingen servitrise, ingen mat på bordet. Bread og be dead. Alt avhenger av servitrisa. Oj. Så ikke at det var servitriser meg også. Må absolutt ikke glemme servitrisen. Ved næremere inspeksjon var det også en selger og en promotør med. Er ikke helt sikker på hva en promotør driver med. Er det sånne som deler ut smaksprøver på Meny? Er nok noe i den dur. Husker du Hummer-Iselin fra fjorårets? Hun var promotør. Gikk visst ut på å godsnakke en type energidrikk i sosialt lag.
crème brulèe Skrevet 20. februar 2013 #20 Skrevet 20. februar 2013 luuuuvv paradise, vakre, dumme mennesker i fantastiske omgivelser! så deilig å drømme seg bort i sol og fest når det er så surt og kaldt her hjemme=) (hvertfall nå når det ikke blir noe festing på meg selv på en god stund...!) so bring it on, jeg er så klar!! Såda, såda ... det er både bartendere og ..... eh ... bartendere med i år. Det er ikke bare bare å mixe en god mojito, skal jeg si deg.De er vel kanskje ikke akademiske tungvektere, men de driver da med både discojazzdans og har ambisjoner om å bli progremledere på TV og har flotte forbilder som Rhianna og det er sikkert en og annen aspirerende glamourmodell med også Jeg har troen på årets deltagere! øyh, hva med at vi MÅ kjøre paradise-kvelder a? vi bor jo i samme område mener jeg=)! spise litt godis og hate på alle de tynne, brune blondinene hihi! kjipt at de ikke sender i helgene for det er da jeg har en tendens til å kjede meg litt, men det går jo an å møtes på hverdagene også..!?
MammantilNurket Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #21 Skrevet 20. februar 2013 luuuuvv paradise, vakre, dumme mennesker i fantastiske omgivelser! så deilig å drømme seg bort i sol og fest når det er så surt og kaldt her hjemme=) (hvertfall nå når det ikke blir noe festing på meg selv på en god stund...!) so bring it on, jeg er så klar!! Såda, såda ... det er både bartendere og ..... eh ... bartendere med i år. Det er ikke bare bare å mixe en god mojito, skal jeg si deg.De er vel kanskje ikke akademiske tungvektere, men de driver da med både discojazzdans og har ambisjoner om å bli progremledere på TV og har flotte forbilder som Rhianna og det er sikkert en og annen aspirerende glamourmodell med også Jeg har troen på årets deltagere! For ikke å snakke om servitrise! Du vil ikke gjøre deg upopulær hos ei servitrise. Ingen servitrise, ingen mat på bordet. Bread og be dead. Alt avhenger av servitrisa. Oj. Så ikke at det var servitriser meg også. Må absolutt ikke glemme servitrisen. Ved næremere inspeksjon var det også en selger og en promotør med. Er ikke helt sikker på hva en promotør driver med. Er det sånne som deler ut smaksprøver på Meny? Er nok noe i den dur. Husker du Hummer-Iselin fra fjorårets? Hun var promotør. Gikk visst ut på å godsnakke en type energidrikk i sosialt lag. Det høres jo ut som en riktig så utfordrende og spennende jobb, men jeg tror jeg heller ville vært "heppe-dame" (finnes de lenger??)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #22 Skrevet 20. februar 2013 Begynner mandag 11.03 kl. 21.30 Anonym poster: 36c6f43f66a984c460f0a6c69fbba7d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå