Gå til innhold

12 uker idag! ♡ 28 uker til termin!


To ute! :)

Anbefalte innlegg

Idag har jeg endelig nådd denne milepælen! Jeg fikk høre hjertelyden for 6 dager siden og leser at det er svært liten sannsynlig at noe vil gå galt nå, selv om det faktisk kan skje. Jeg har fått en tydelig gravidmage og det er deilig å puste ut, tror ikke jeg gidder å skjule den noe mer nå.. Nå teller jeg ned til ultralyd! ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott! Gratulerer! Her er jeg i uke 9 og det går så utroooooooolig tregt! Synes det er slitsomt allerede :-P

 

 

 

.... Har en dårlig dag i dag...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at jeg er ca 12 uker nå, men det stemmer jo ikke før neste tirsdag. Da skal vi også på ultralyd, det blir jo spennende og litt skummelt. Det er så godt å komme lengre i svangerskapet, jeg tenker at det er sikrere for hver dag som går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Selv er jeg 11 uker i dag og begynner for alvor å tenke at dette kan gå bra :-) Venter spent på ultralyd til tirsdag, og om den viser et fint foster tenker jeg at jeg kommer til å slappe helt av! Gleder meg til å komme over 12-ukerskneika også, men mest til å bli kvitt denne fæle kvalmen og invalidiserende utmattetheten! :-/

 

Synes forøvrig at ukene bare raser unna! Rekker nesten ikke snu meg før jeg runder en ny uke. Klager ikke på det altså... Iallfall ikke nå i starten ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke skremme meg sånn..

12+4 og tenker jeg knapt er i gang, men 28uker er jo ingenting..... kom plutselig tett innpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det der hvordan man føler at tiden nærmest står stille når det er som verst, men at man likevel føler at tiden har fløyet av sted etterpå! Plutselig glemmer man kvalmen og plagene.. Jeg sliter fortsatt med trøtthet, men klarer å glede meg mer nå. Jeg tror det hele blir mer meningsfullt når man kjenner liv og spark i magen. Den første tiden blir jo ekstra slitsom fordi alt er så usikkert!

 

Nei, plutselig er september her! Jeg har iallfall aldri gledet meg så mye til høsten før som i år! ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...