3 er nok! Skrevet 20. februar 2013 #1 Skrevet 20. februar 2013 (endret) Jeg er gravid igjen for fjerde gang, alle gangene uplanlagt (de tre vi har er selvfølgelig høyt elsket og var veldig velkomne, dog uplanlagte) Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig. Første gangen; fikk beskjed fra legen om at jeg var steril, sluttt derfor på prevensjon, og PANG, fire uker senere var jeg gravid. Nr 2: etter fødsel nr 1 sa legen at dette var "one in a million" og jeg kunne nok ikke bli gravid igjen. Dessuten ammet jeg. Men PANG, 6 mnd etter fødselen var jeg gravid igjen. Nr 3; ammet fremdeles, men skjønte at legene ikke er til å stole på, brukte minipiller. 8 mnd senere, PANG, gravid igjen. Nr 4. Fremdeles på p piller. 15 mnd siden fødsel. Gravid igjen. Og vet dere hva? Jeg har bare en eggstokk, og den skal liksom ikke fungere, mannen har dårlig sædkvalitet, og vi har jo nesten aldri sex!! Hva faen er sjansen for det her?! Arg!!! Endret 20. februar 2013 av perlefisken
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #2 Skrevet 20. februar 2013 Hehe, du er ihvertfall ikke steril og burde nok brukt prevensjon Anonym poster: e9bc068b9693ff6d2aa513a80428dc15
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #3 Skrevet 20. februar 2013 Da syns jeg en av dere bør sterilisere dere, hvis dere ikke vil ha flere barn. Anonym poster: 60362d3206fde43f12335bf5bca97ff9
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #4 Skrevet 20. februar 2013 Skal du beholde eller abort? Anonym poster: cd5986aad1060de2084240ca63a556b8
3 er nok! Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2013 Anonymiteten min gikk til helvete, men samme faen... Jeg vet ikke hva vi skal. Jeg er en egentlig ikke klar for enda en... Men tror ikke jeg klarer en abort heller. Dessuten aner jeg ikke hvor langt jeg er på vei da jeg ikke har hatt mensen siden sist fødsel.
piranha Skrevet 20. februar 2013 #6 Skrevet 20. februar 2013 Den ene eggstokken din produserer åpenbart noen fantastiske gullegg;) Kanskje vurdere sterilisering på en av dere?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #7 Skrevet 20. februar 2013 Har du pult,så er det jo alltid en sjangs for å bli gravid Send mannen ut for å kjøpe minibuss og bestille sterilisering. Anonym poster: 03f7c1cef83914632c9dc50271e14ac1
3 er nok! Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2013 Jeg har kjørt steriliserings-kampanje på mannen i ett års tid nå, men han er redd for "spruten" sin. Dumme mann! Jeg skal helt klart sterilisere meg så snart det lar seg gjøre!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #9 Skrevet 20. februar 2013 Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde din eggstokk.. Jeg tror det går fint, bare kom deg over sjokket ditt og kom deg på tidlig UL. Anonym poster: 27ac6108a72b133190f04704fdba7399
Jettanicole Skrevet 20. februar 2013 #10 Skrevet 20. februar 2013 Hvor gamle er barna dine nå da? blir tett, men greit å bli ferdig med det. Men ville nok vurdert etter fjerdemann å blitt sterilisert da.
Fire småtroll Skrevet 20. februar 2013 #11 Skrevet 20. februar 2013 Hehe, mannen min ser også for seg en diger feit kastrert hannkatt som ligger og slenger i sofaen når temaet kastrering kommer opp Han sa seg likevel villig til å gjøre det da, men så ble jeg plutselig gravid igjen (akkurat som deg mens jeg fremdeles ammet og før jeg hadde fått tilbake mensen etter forrige) så da fikk han en utsettelse. Fjerde barnet her ble tatt med keisersnitt og da valgte jeg å sterilisere meg samtidig, til mannens store lettelse, for da slapp han
♥Madam Mim♥ Skrevet 20. februar 2013 #12 Skrevet 20. februar 2013 Hehe, noe av det første jeg tenkte nå var; bytt fastlege!!! Det han sier skal man ta med en god klype salt tydeligvis :-D Huff, det er nok ikke noen morsom situasjon du har kommt opp i nå, du må jo være ekstremt fruktbar som klarer det hele 4 ganger!! Lykke til uansett hva du måtte velge å gjøre.... Og få kuttet noen strenger så fort det lar seg gjøre for å unngå nr 5, 6 og 7 :-)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #13 Skrevet 20. februar 2013 Hehe, mannen min ser også for seg en diger feit kastrert hannkatt som ligger og slenger i sofaen når temaet kastrering kommer opp Han sa seg likevel villig til å gjøre det da, men så ble jeg plutselig gravid igjen (akkurat som deg mens jeg fremdeles ammet og før jeg hadde fått tilbake mensen etter forrige) så da fikk han en utsettelse. Fjerde barnet her ble tatt med keisersnitt og da valgte jeg å sterilisere meg samtidig, til mannens store lettelse, for da slapp han Da har han jo helt rett i bilder han har av hva kastrering er. For det er jo nettopp en feit katt som ligger på sofaen. Anonym poster: 06dd3c8d8c0860e94cda8e3ec27f44e9
NeiTakkAttakk Skrevet 20. februar 2013 #14 Skrevet 20. februar 2013 Gratulerer Lykke til, kan skjønne dette kom som et sjokk (igjen!).
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #15 Skrevet 20. februar 2013 Haha, unnskyld at jeg ler, men det er jo helt utrolig. Det høres ut som du blir firebarnsmor, så da får jeg bare gratulere. Du får be de stenge av, når fjerdemann er på plass Anonym poster: e6b4445ccbbc295ed01e5bfa4cd55e5b
TPK Skrevet 20. februar 2013 #16 Skrevet 20. februar 2013 Du har rett og slett vunnet i lotto 4 ganger! Kanskje du må begynne å tippe Lotto, hehe... Gratulerer (?) og lykke til
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #17 Skrevet 20. februar 2013 Ha, ha. Det var faktisk litt morsomt (selv om jeg ikke ville ledd av det hvis det var meg selv...) Det er ikke alltid livet blir helt som man hadde sett for seg. Men hva kan man gjøre...? Er bare å ta det imot med åpne armer og innstille seg på en litt annen livsstil enn planlagt. Anonym poster: 196abd0ba6ac2c76543536e82192399f
3 er nok! Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #18 Skrevet 20. februar 2013 Hehe, noe av det første jeg tenkte nå var; bytt fastlege!!! Det han sier skal man ta med en god klype salt tydeligvis :-D Huff, det er nok ikke noen morsom situasjon du har kommt opp i nå, du må jo være ekstremt fruktbar som klarer det hele 4 ganger!! Lykke til uansett hva du måtte velge å gjøre.... Og få kuttet noen strenger så fort det lar seg gjøre for å unngå nr 5, 6 og 7 :-) Ikke fastlegen som har sagt det, men to uavhengige gynekologer. Den ene av de opererte bort den ene eggstokkene min, mens den andre eggstokken er (var?) vokst inn i buken og full av cyster, så den skulle visstnok ikke fungere. Jeg bet virkelig ikke hva vi skal gjøre med dette.... får man automatisk innvilget KS dersom man vil sterilisere seg samtidig?
Caprica Skrevet 20. februar 2013 #19 Skrevet 20. februar 2013 Hehe, noe av det første jeg tenkte nå var; bytt fastlege!!! Det han sier skal man ta med en god klype salt tydeligvis :-D Huff, det er nok ikke noen morsom situasjon du har kommt opp i nå, du må jo være ekstremt fruktbar som klarer det hele 4 ganger!! Lykke til uansett hva du måtte velge å gjøre.... Og få kuttet noen strenger så fort det lar seg gjøre for å unngå nr 5, 6 og 7 :-) Ikke fastlegen som har sagt det, men to uavhengige gynekologer. Den ene av de opererte bort den ene eggstokkene min, mens den andre eggstokken er (var?) vokst inn i buken og full av cyster, så den skulle visstnok ikke fungere. Jeg bet virkelig ikke hva vi skal gjøre med dette.... får man automatisk innvilget KS dersom man vil sterilisere seg samtidig? Nei.. men det er null problem i motsatt tilfelle.
Caprica Skrevet 20. februar 2013 #20 Skrevet 20. februar 2013 Hehe, noe av det første jeg tenkte nå var; bytt fastlege!!! Det han sier skal man ta med en god klype salt tydeligvis :-D Huff, det er nok ikke noen morsom situasjon du har kommt opp i nå, du må jo være ekstremt fruktbar som klarer det hele 4 ganger!! Lykke til uansett hva du måtte velge å gjøre.... Og få kuttet noen strenger så fort det lar seg gjøre for å unngå nr 5, 6 og 7 :-) Ikke fastlegen som har sagt det, men to uavhengige gynekologer. Den ene av de opererte bort den ene eggstokkene min, mens den andre eggstokken er (var?) vokst inn i buken og full av cyster, så den skulle visstnok ikke fungere. Jeg bet virkelig ikke hva vi skal gjøre med dette.... får man automatisk innvilget KS dersom man vil sterilisere seg samtidig? Nei.. men det er null problem i motsatt tilfelle. Tror hvertfall ikke det er slik :-)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #21 Skrevet 20. februar 2013 Then it's just meant to be, honey :-) Anonym poster: 34677a44d27f128fa59cb31e3f1685cc
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #22 Skrevet 20. februar 2013 Hehe, mannen min ser også for seg en diger feit kastrert hannkatt som ligger og slenger i sofaen når temaet kastrering kommer opp Han sa seg likevel villig til å gjøre det da, men så ble jeg plutselig gravid igjen (akkurat som deg mens jeg fremdeles ammet og før jeg hadde fått tilbake mensen etter forrige) så da fikk han en utsettelse. Fjerde barnet her ble tatt med keisersnitt og da valgte jeg å sterilisere meg samtidig, til mannens store lettelse, for da slapp han Da har han jo helt rett i bilder han har av hva kastrering er. For det er jo nettopp en feit katt som ligger på sofaen. Anonym poster: 06dd3c8d8c0860e94cda8e3ec27f44e9 Hihi, skreiv litt feil der, han ser for seg en kastrert hannkatt når det blir snakk om STERILISERING var det selvfølgelig jeg ville ha frem.. PS: Han vet at det er forskjell altså Anonym poster: e9bc068b9693ff6d2aa513a80428dc15
Fire småtroll Skrevet 20. februar 2013 #23 Skrevet 20. februar 2013 Hehe, mannen min ser også for seg en diger feit kastrert hannkatt som ligger og slenger i sofaen når temaet kastrering kommer opp Han sa seg likevel villig til å gjøre det da, men så ble jeg plutselig gravid igjen (akkurat som deg mens jeg fremdeles ammet og før jeg hadde fått tilbake mensen etter forrige) så da fikk han en utsettelse. Fjerde barnet her ble tatt med keisersnitt og da valgte jeg å sterilisere meg samtidig, til mannens store lettelse, for da slapp han Da har han jo helt rett i bilder han har av hva kastrering er. For det er jo nettopp en feit katt som ligger på sofaen. Anonym poster: 06dd3c8d8c0860e94cda8e3ec27f44e9 Hihi, skreiv litt feil der, han ser for seg en kastrert hannkatt når det blir snakk om STERILISERING var det selvfølgelig jeg ville ha frem.. PS: Han vet at det er forskjell altså Anonym poster: e9bc068b9693ff6d2aa513a80428dc15 Også ble jeg anonym, ikke meningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå