Gå til innhold

Hva ville dere gjort her? "Dilemma" :) Karneval

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er karneval i bhg på Fredag, noe min fireåring hadde gledet seg veldig til. Så er det sånn at jeg ikke visste det skulle være på fredag før idag, så hadde lovd søsteren min å komme til dem i morgen formiddag ( de bor et stykke unna, ca 2,5 time) for å være barnevakt for ungene hennes i helgen. Vi kommer litt sent frem, så drar vi Fredag er vi ikke fremme før rundt 20.00, og da skal jo de på en sånn fest/arrangement.

Anonym poster: cf98a83c7933316510a91b6a79505f7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvis det bare tar 2,5 time å kjøre kan dere vel komme frem før klokken 20? Du kan jo hente tidlig i barnehagen og dra direkte. Hvis du for eksempel henter klokken 14 kan dere være hos søsteren din rundt klokken 17.

Skrevet

Men hvis det bare tar 2,5 time å kjøre kan dere vel komme frem før klokken 20? Du kan jo hente tidlig i barnehagen og dra direkte. Hvis du for eksempel henter klokken 14 kan dere være hos søsteren din rundt klokken 17.

Signerer denne. Med mindre du er veldig avhengig av f.eks. offentlig transport som går sjelden burde ikke det være noe problem.

Anonym poster: f7f665d5dee790618bfab5a80b9dc9c2

Skrevet

Enig med de over. Barnet burde få være med på hvertfall litt av karnevalet.

Gjest Idakl87
Skrevet

Slik som karnevalet er i Bhg til min datter så har de karnevalet aktiviteter frem til 13, da har de spist også går de ut 13 ca. Du kan jo hente etter 12 også kjører dere til din søster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...