Gå til innhold

Dere med vogndilla, er jeg teit nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett barn fra før, venter neste til sommern. Hadde ikke ny vogn til forrige så var derfor stor stas nå som jeg har mulighet til å kjøpe ny.

Begynte tidlig å myse for jeg visste jeg ønsket meg City Cross. Fant ei vogn jeg likte og var i ekstase. viste rundt til venner og begynte å planlegge når d ble best å bestille.

Noen få dager etter dukket en nær venninne opp med denne. De hadde kjørt ens ærend til en annen by for å få tak i akkurat den fargen. Da jeg spurte om hvorfor hun hadde kjøpt den jeg skulle ha, lot hun som hun ikke visste det. Jeg ble faktisk såra og følte at vognvalget mitt ble ødelagt.

Nå har jeg kjøpt meg city bag. Fant den jeg ønsket meg mest av alt på salg (2012 modell) og nå lurer jeg på om jeg skal prøve å få lånt meg et understell i tre mnd slik at jeg kan bestille meg ny vogn når 2014 modellene kommer. Det hadde vært perfekt, mem jeg vet ikke om det er for teit av meg? Hva synes dere?

Anonym poster: 4e53f893fa71cb7e23ef599111437dbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke ha samme vogn som din venninne? det kommer nok helt sikkert til å være flere som har samme vogn som deg. hvorfor er det så farlig? det er ei barnevogn. så JA, nå er du teit!

Anonym poster: 03396fbb6409ea741d72daeacda112e6

Skrevet

Jeg har vogndilla og hvis du har råd til det så kjør på :-) er faktisk viktig med barnevognen :-D

Anonym poster: 8385394aef0625f4d32b09ca8a734738

Skrevet

Velger du vogn ut fra hva du liker best selv eller for å ha en vogn som ingen andre har? Du må nesten regne med at andre kommer til å ha samme vogn som deg, uansett hvor spesiell den er.

Skjønner følelsen av at veninnen din hermer, men - alvorlig talt - det er en barnevogn! Her ville jeg roet ned gravidhormonene, og latt det forbigås i stillhet...

Anonym poster: 6d86ebdd21f6264b872cbd463dd5d9fa

Skrevet

Nå som du har en venninne med denne vogna har du jo en fin sjanse til å få teste den før du kjøper. Bli med henne på trilletur, prøv å trille vogna og se om du liker den og om høyden er passelig til deg osv.

Anonym poster: 080b985e297ed78702daf8dc9f51d8b4

Skrevet

Hvordan vet du at du kommer til å like 2014-modellene bedre enn 2013-modellene?? De vognene du snakker om er jo ikke verdens mest originale valg uansett, så at fler har den er nok uunngåelig. Det er ei vogn for guds skyld,-det viktigste er vel det som ligger oppe i vogna?

Skrevet

Haha, JA du er barnslig. (ikke for å være udregelig)

Har selv vogndilla og kjøper den vognen jeg syns er fin!! Jeg tenker ærlig talt ikke på om andre i min vennekrets har samme vogn eller har tenkt til å kjøpe den. Vi lever vel i et fritt land til å gjøre hva vi vil sånn sett? Er det mindre stort å kjøpe drømmevogna bare for at det er flere som har den?? Isåfall er jo det trist for deg. Ikke bry deg om slikt. Er bare du som sitter igjen med den vondt følelsen og ingen andre.

Anonym poster: fd9a8f1518f810244c3be9ea7e9c9215

Skrevet

Du spurte hvorfor hun hadde kjøpt den DU skulle ha?????

Du har vel ikke enerett på en type vogn eller en type farge.

City Cross er en mye brukt vogn og det vil garantert finnes andre som har akkurat samme vogn som du ønsker deg!

I vår barselgruppe var det 3 som dukket opp med samme type vogn:)

Anonym poster: d28b24dca8aa6b21dba7a5be05b80cfc

Skrevet

Ja, nå er du litt teit! Du får velge en annen type vogn som ikke alle har hvis du har lyst til å være sååå spesiell.

Skrevet

Ja, du er skikkelig teit ;)

Anonym poster: 8ecb767f9c6ad1c66b01bb4922d4c141

Skrevet

Skjønar deg, men synes du skal heve deg over det. Det viktigaste er trass alt at du får vogna du har lyst på, ikkje at ingen andre har den. Det kan jo vere at veninna di hadde sett seg ut denne vogna før du nemnde det.

Skrevet

Ta det som et kompliment. Hun likte vognen du hadde sett deg ut. Tror du det lar seg gjøre å låne en vogn da? Tror du at du liker bedre 2014 modellene? I så fall var det en god ide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...