Gå til innhold

Har magefølelsen deres stemt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som allerede vet kjønnet og har hatt en magefølelse på om det blir jente eller gutt, har magefølelsen stemt?

Jeg har en ganske sterk følelse på at det er ei lita jente som bor inni magen min! Skal på ordinær UL om 6 dager, så får sikkert vite om min magefølelse stemte eller ikke da! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg har jente og gutt fra før, og siden denne graviditeten lignet mest på den med gutt, og "befruktningsmåten" lignet mest på da vi fikk gutt trodde jeg det ville bli gutt, men det er ei lita jente inni der. Kanskje det hadde stemt bedre hvis jeg ikke hadde hatt noen grunn for å tro men bare gikk etter en ubegrunnet magefølelse.

Skrevet

Jeg var overbevist om at jeg fikk gutt, da jeg nesten bare har gutter i familien (jeg vet det er mannen som "bestemmer" kjønnet, og han har haugevis med begge kjønn i familien, men likevel), og jeg trodde aldri at jeg kom til å få noen jente. Alle rundt meg fikk også bare gutter, jeg har ingen venninner med jentebarn.

Men dypt inni meg kjente jeg på jentefølelsen... Jeg tørte ikke "føle" den helt, fordi jeg var redd for å forvente jente, og så ble det gutt. Kjønn spilte ingen rolle, men jeg ville ikke forvente noe kjønn heller. Så jeg trodde gutt, men forventet ingenting. Jentefølelsen satt derimot temmelig dypt, og ville aldri helt slippe taket. Jeg tørte ikke engang fortelle om magefølelsen min til noen, fordi jeg var redd de skulle tenke at jeg ønsket meg ei jente, og jeg ville ikke de skulle tro jeg ble skuffet om det ble gutt. Noe jeg trodde jeg kom til å få, fordi jeg overså magefølelsen...

På UL var det ingen tvil om at det ble jente. Det samme viste den neste ultralyden! Så magefølelsen stemte, tross i at jeg var overbevist om gutt ;)

Skrevet

Magefølelsen min har stemt på de tre første. Særlig med tredjemann var jeg så overbevist om at det var en gutt i magen, at det ville vært rart om jeg fikk vite jente. Det var gutt! Denne gangen har jeg hatt en ganske sterk jentefølelse hele tiden, får vite om litt under to uker om den stemmer! ;-)

Skrevet

Magefølelsen min stemte først på at det var tvillinger, og etterhvert viste det seg at jeg hadde rett i at det er en av hver også, og jeg visste hvilken tvilling som var jente og hvilken som var gutt :)

Skrevet

Nei. Har trodd jeg hadde en gutt i magen begge gangene. Fikk jenter. Venter nr 3 og tror fortsatt at det er gutt;) så får vi se da når babyen kommer hva det blir;)

Skrevet

med første hadde jeg en meget sterk magefølelse for gutt, og den viste seg å stemme. JM sa den gang at om man hadde en sterk magefølelse stemmer den gjerne:)

Var mer usikker med nr to, svak følelse for jente ogmagefølelsen var jammen riktig denne gangen også

Skrevet

Jepp, jeg trodde det var en gutt denne gang og det viste også UL :)

Forrige gang var jeg litt mer usikker, men kjente vel mer på at det var jente enn gutt, og jammen var det en jente der ;)

Lykke til på UL, det er veldig gøy :) :)

Skrevet

Her har magefølelsen stemt 3 av 3 ganger :)

Skrevet

Jeg har alltid "visst" at jeg ville få jente først, hadde også navnet klart fra jeg var tenåring;). Og magefølelsen sa også jente, og det stemte. Likevel sa jeg det ikke høyt før vi så det på ul. Egentlig følte jeg sterkt jente med Nr to også, som igjen stemte. Nå føler jeg også på jente, kanskje fordi svangerskapet er helt likt som de to tidligere... Blir spennende å se i april på ul!!!;)

Skrevet

Magefølelsen min stemte begge gangene, gutt først og jente som nr.2. Magefølelsen stemte til og med nå sist med nr.3, da jeg til tross for normal symptomutvikling følte at noe ikke stemte helt, og jeg greide ikke å føle hvilket kjønn det var. Viste seg at embryoet hadde stoppet ved 4-5 uker, så var ikke rart jeg ikke fikk følelsen av kjønn. Håper magefølelsen er mer positiv neste gang nr.3 er på vei!

Skrevet

Min magefølelse ser ut til å stemme :) har hele svangerskapet trudd at det blir ei jente, og ultralyden sier at det sannsynligvis blir ei jente :) <3

Skrevet

Stemte med første og andre ungen, men nr 3 har lurt meg... Trodde det var jente, men ul viser gutt :)

Skrevet

Da hadde det seg slik at magefølelsen STEMTE :D Inne i magen min bor det en liten jente! For en utrolig følelse

Skrevet

Var bombesikker på gutt hele svangerskapet, var jente.

Denne gangen er jeg ikke så sikker, tør vel ikke være bombesikker siden jeg tok feil sist. Blir spennende å se hva som kommer ut :)

Skrevet

Da hadde det seg slik at magefølelsen STEMTE :D Inne i magen min bor det en liten jente! For en utrolig følelse

GRATULERER! :)
Skrevet

Her stemte magefølelsen også for fjerde gang! Liten jente inne i magen, utrolig glad!!

Skrevet (endret)

Her stemte magefølelsen også for fjerde gang! Liten jente inne i magen, utrolig glad!!

gratulerer så mye :D

Endret av julimamma17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...