Gå til innhold

Støvsuger - jeg trenger en ny ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en anbefaling å komme med? Som ikke koster en bondegård ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håndstøsuger <3 Men ikke de billigste, for de tar bare det overfladiske =(

Skrevet

Miele, Bosch, Siemens er jo veldig bra, kjente merker. Det finnes billige alternativer innen alle disse merkene, men ingen erfaring blant de billigere. Jeg har alltid blitt anbefalt Hepa-filter (nå er det lenge siden jeg kjøpte ny støvsuger, så husker ikke hvorfor, men jeg får vel anbefale det videre til deg, da jeg er veldig fornøyd med både støvutslipp og lukt).

Minuset med billigere støvsugere, er gjerne effekten av sugeevnen. Munnstykkene er kanskje ikke like bra til å suge opp støv, skitt, og sand (dette trenger jo ikke nødvendigvis være særlig merkbart), og så er det lydnivået. Det er gjerne høyere på billigere støvsugere. Har du dyr, bør du spørre i butikken etter en billig støvsuger med god sugeevne (jeg har en Miele, og superfornøyd, og jeg har et skikkelig hårete, digert hundedyr).

Hoover vil jeg forresten bare si at ikke er noe særlig, da vår Hoover var helt forferdelig, i tillegg til å være relativt dyr.

Anonym poster: c36f85bcf25cbd97854d6c841cb6e274

Skrevet

vi kjøpte nettopp en bosch støvsuger til 2300 kr på elkjøp. den var veldig liten og lett og var absolutt best sa min kompis som jobber der. det var spesiell slange på den som ikke kunne gå i stykker eller gå hull på. ikke kunne man dra den av heller. om du skjønner hva jeg mener . jeg var veldig skeptisk ettersom jeg har hatt Lux støvsuger og miele fra før, men jammen meg var den helt fantastisk. jeg anbefaler den! :)

Anonym poster: 5b0729badbeda76f1c796190922ec8de

Gjest deterbaremeg:):)
Skrevet

Svigermor er dronning av renhold. Hun hadde spurt ut en eksepditør i en elektrobutikk ang støvsuger. Han hadde sagt at den største forskjellen mellom en billig og en dyr støvsuger er kvaliteten i plastikken.

Det viktigste er motorstørrelsen og sugekraften - eks 2000/440. Vi har en rimelig støvsuger nå, eneste negativt jeg kan si om den er at den bråker en del. Men så støvsuger vi ikke hele tiden, hadde ikke gjort noe om den hadde vært mindre høylydt da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...