Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #1 Skrevet 20. februar 2013 Svigerforeldrene mine er i 50 årene og har fryktelig gammeldagse holdninger. Homoer er helt forferdelig og de rynker på nesen viss de ser noen. Sønnen deres er helt unik fordi han tar del i barnestell for dette er langt fra normalt. Lista er lang, har foreldrene deres slike syn?? Anonym poster: 98380db9ebf502cb6600a074bd505a53
Elsker livet Skrevet 20. februar 2013 #2 Skrevet 20. februar 2013 Nei, mine foreldre er ikke slik, heller motsatt. Men svigerforeldrene min er veldig gammeldagse.
Lilli med småtrolla Skrevet 20. februar 2013 #3 Skrevet 20. februar 2013 De syns det er helt GRUSOMT at 3-åringen vår sitter "knept" i et bakovervendt sete, uten noen utsikt utover hihi
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 20. februar 2013 #4 Skrevet 20. februar 2013 Ikke mine, men samboeren sine foreldre har det.. Type: Mannen er overhodet i huset, kvinnen tar alt av husarbeid og barn osv, mannen tjener inkomsten eller har i det minste betydelig høyere inntekt enn kvinnen, homofili er en skandale osv... De fikk noe bakoversveis når jeg og sønnen dems ble sammen, vi deler husarbeidet, en stund hadde jeg hovedinntekten, og når vi fikk unger, så stilte sønnen dems opp med både bleieskift og nattvåke Han sier han har sett foreldrene sine, og vært bevist på å bli "rake motsettningen"
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #5 Skrevet 20. februar 2013 Ja, mine foreldre er slik. Har man sex uten å være gift, er man hore. Og det fikk jeg høre da jeg var langtidssingel at nei, noe sexliv må jeg ikke ha. Onanering er synd, homofili er ekkelt osv. Anonym poster: 0e87c75dc5cb313d492730979d6c28fb
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #6 Skrevet 20. februar 2013 Mine foreldre er ikke gammeldagse, men de tar ikke hardt på f.eks sikkerhet i bil, da det ikke var helt slike regler da barna deres var små. Svigerforeldrene mine er vel heller ikke gammeldags, men de er fryktelig stive, og følelser er tabu. Slikt skal ikke vises. Det skal være konstant høflighet, og leking og herjing skal man ikke gjøre på besøk.... Anonym poster: 749ec6409f04b29b268db0c333371dd4
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #7 Skrevet 20. februar 2013 Nei ikke så veldig. De er rundt 70 år, men har full forståelse for at verden går fremover. Min pappa tok liten del i stell og oppdragelse av oss barna, men nå kommer han jammen mer på banen med barnebarna! Har skjønt at ting har endret seg. At deres sønner/svigersønner tar del i barnestell tror jeg de ser som en selvfølge. De har selv en tradisjonell fordeling av husarbeid. Men min mor synes nok bare vi er veldig fornuftige som har en likestilt fordeling, for hun er nå drittlei etter et langt liv med denne fordelingen! Hi, hi... Ingen av de har fordommer mot homoer eller innvandrere. Selv om de er bygdefolk som bor på gård i utkantstrøka. Pappaen min har til og med fått seg en invandrerkompis på sine gamle dager Anonym poster: d8e098133296a43bd39241eba85478b2
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #8 Skrevet 20. februar 2013 Mine foreldre er ikke slik, men svigers er nok det. Da jeg ble gravid som student var det helt naturlig for dem at jeg skulle slutte på skolen for å være hjemme, og det ble veldig mye negativ snakk da vi annonserte at mannen skulle ha permisjon mens jeg fortsatte på skolen. Når det gjelder penger er det nesten som om de ikke forstår at jeg og mannen tjener like mye. For slik er det ikke hos dem. Når det gjelder barna, så spør de aldri mannen om noe. Og de kan ikke forstå at han lar meg få lov til å være med venninner en kveld iblant. Da jeg for noen uker siden var på hyttetur med noen venninner, måtte de selvsagt passe på at han og barna hadde nok mat og at de klarte seg gjennom helgen uten meg. Men om det er han som er borte, så er det aldri slik. Mine svigerforeldrene er fantastisk på mange måter, men de har ikke helt samme oppfatning som oss på hvordan virkeligheten fungerer. Anonym poster: 132a0ea68336d00b99a801239b2e1eb3
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #9 Skrevet 20. februar 2013 Jeg er ung og har unge foreldre - så de er slett ikke gammeldagse. De lever i vår tid, er lekne, spreke osv. Besteforeldrene mine er derimot gammeldagse på noen områder. Homofili er vel OK, men innvandrere - nei huff, de er noen skumlinger ALLE som en. Dersom jeg hadde funnet meg en mann fra utlandet (f.eks irak) hadde de nok blitt stive av skrekk, da de mener alle menn fra irak kidnapper konene sine til hjemlandet, slår de og manipulerer de (for det har de sett på tv). Da vi så barnetv med bestemor her en dag var det en utlending som var programleder og hun sa " Se han tullete svartingen! Han er helt hysterisk - skal det liksom være morsomt? Det er bare svartinger på barnetv nå, huff og huff". Samtidig som hun selvsagt sier at hun ikke er rasist....... Blæh Bestemor gjør alt husarbeid, og lager mat etc. mens bestefar tar seg av hage, oppussing etc. Anonym poster: c3d173423e9bd1eb7118711cd5a3468f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå