klg,2 boys now:) Skrevet 20. februar 2013 #1 Skrevet 20. februar 2013 Jeg ser stjerner i sidesynet.ser klart bare rett frem resten er duset ut og stjerner.. Litt vanskelig og forklare men det er ekkelt:-(
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 20. februar 2013 #2 Skrevet 20. februar 2013 (endret) En tur til legen kanskje? Kan være aura til migrene. Har du eller noen i familien din migrene? Endret 20. februar 2013 av deterbaremeg:):)
klg,2 boys now:) Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2013 Ingen med migrene i familien.har ikke vondt i hodet heler.bare svimmel og denne synsforstyrelsen
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #4 Skrevet 20. februar 2013 Migrene? Migrene arter seg på mange forskjellige måter, magesmerter, kvalme, endret syn og hørsel, og hodepine. Jeg har migrene, men det arter seg for det meste i kvalme, og synsforstyrrelser. Stjerner i sidesynet, skinnende glimt/bevegelse fra sidesynet... Det høres likt ut, men kanskje det er flere ting som kan gi et slikt "symptom". Anonym poster: f767246bcccb5de99a847a9e7fe1cf06
klg,2 boys now:) Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2013 Huff kansje det er starten på migrene dette da...plages mye med kvalme til vanlig,men den er konstant.ikke gravid
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 20. februar 2013 #6 Skrevet 20. februar 2013 Huff kansje det er starten på migrene dette da...plages mye med kvalme til vanlig,men den er konstant.ikke gravid Du "må" ikke få hodepine selv om du har aura. Synes synsforstyrrelser er verdt å sjekke ut.
klg,2 boys now:) Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2013 Ok takk for svar.ringer legen jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå