Optatium Skrevet 20. februar 2013 #1 Skrevet 20. februar 2013 Nå har jo denne vognen vært litt på markedet, er det noen som har erfaringer å dele? Denne vognen virker litt høyere enn vanlig, og jeg syns det passer meg bedre siden jeg er høy (tenker på det barnet sitter, det er ubehagelig med en lav "arbeidsstilling"). Ellers er jeg grønn på barnevogner, men har falt litt for denne. Settet pris på alle tilbakemeldinger :-)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #3 Skrevet 20. februar 2013 Emmaljunga er ganske stive i understellet, og kan være ganske "harde" å trille i forhold til feks Simo som har en helt annen fjæring og er mykere og lettere å trille. Men mange liker emmaljunga. Kjempefordel at duo S er så høy ja, i motsetning til feks City Cross som er forferdelig lav. Vil også anbefale deg lufthjul dersom du er opptatt av trillekomfort. Prøv vognene i butikken, kjenn på fjæring og vipp dem for å svinge osv. Lykke til! Anonym poster: 73b335ff95a54541002cf1f014ae0caa
Optatium Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2013 Takk for tilbakemeldingen! Lufthjul ja, det har jeg ikke tenkt på.. Flere erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå