Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #1 Skrevet 20. februar 2013 i dei siste 3 dagene har jeg hatt utrolig vondt overst i magen. Smerten går ikke an og beskrive engang, er så vondt att tårene triller. Og jeg har fødet 2 unger før uten og felt ei tåre, så dette er utrolig vondt i forrhold Men det rare er att det kommer KUN om natten... Begynne rett under puppene og går ned over sidene på magen. Kan vare i opp mot 2 timer før det gir seg. Var hos jordmor i går, sjekket blodtrykk og urin. Alt var fint på dei prøvene. Men hun ville ikke sende meg på UL. Noen som har opplevd noe lignende? Har lavtstoffskifte i tillegg, vet ikke om det har noe å si. Anonym poster: ad7d969b2bc2f313555baab36c847352
<3 2G <3 Skrevet 20. februar 2013 #2 Skrevet 20. februar 2013 Da hadde jeg ringt føden og hørt hva de mente. Mas om nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå