Gå til innhold

kraftige mage smerter i uke 30...


Anbefalte innlegg

Skrevet

i dei siste 3 dagene har jeg hatt utrolig vondt overst i magen.

Smerten går ikke an og beskrive engang, er så vondt att tårene triller.

Og jeg har fødet 2 unger før uten og felt ei tåre, så dette er utrolig vondt i forrhold :(

 

Men det rare er att det kommer KUN om natten...

Begynne rett under puppene og går ned over sidene på magen.

Kan vare i opp mot 2 timer før det gir seg.

 

Var hos jordmor i går, sjekket blodtrykk og urin.

Alt var fint på dei prøvene.

Men hun ville ikke sende meg på UL.

 

Noen som har opplevd noe lignende?

Har lavtstoffskifte i tillegg, vet ikke om det har noe å si.

 

Anonym poster: ad7d969b2bc2f313555baab36c847352

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg ringt føden og hørt hva de mente. Mas om nødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...