Gå til innhold

Noen som vet om en god rens til ansikt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er plaget med små sitte prikker, og kvise lignende nupper til tider i ansikt. Noen tips? Føler jeg har kjøpt alt jeg har kommet over snart, uten særlig effekt...

Anonym poster: 6aa3322012d3c5a25890441cc23ab34d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns jan marini har bra produkter. De har hele serier tilpasset forskjellig hud. Har aldri hatt så fin hud noengang. Og jeg har slitt med mye kviser og sorte prikker før. Koster ca 3000kr for en pakke med alt du trenger. Men produktene varer lenge da. Har feks hatt rensen i ett helt år :-)

Skrevet

Jeg har prøvd allverdens med hudprodukter, og ingenting av det har virket på meg, - faktisk har effekten slått an motsatt etter en stund.

Det som funker for meg, er faktisk bare å vaske meg med en ren klut i ansiktet morgen og kveld. Jeg mener ikke vaske, som å stryke over, jeg virkelig gnir den over ansiktet, og får fjernet alt av døde hudceller osv. I begynnelsen ble ting verre, men bestemte meg for å prøve det i 3 mnd, slik jeg hadde gjort med alle andre produktene, og etter rundt 3 uker, forsvant alt sammen. Det hender det kommer litt tilbake, men så går det vekk igjen.

Det er i hvert fall billigere enn noe annet forslag, så kanskje verdt et forsøk?

Anonym poster: dcae32767aefc07d6c4f49bbd00fe352

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...