duracellmamma Skrevet 20. februar 2013 #1 Skrevet 20. februar 2013 Jeg er en mamma som snart blir 28. Mitt troll er 3 1/2 og vi bor i Oslo. Det har seg slik at vennekretsen min ikke er så innmari stor og jeg vil veldig gjerne at den skal utvides. Jeg har mange år igjen på baken og det hadde vært flott å ha flere venner å dele den med Bor du/dere i Oslo og har plass til flere mennesker i livet deres, hvorfor ikke bli kjent Har man lyst og tør å møtes kan vi ha et treff i Oslo med barn?
duracellmamma Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2013 Så morro hvem er du og hvor er du fra ?
4Nøtter Skrevet 20. februar 2013 #4 Skrevet 20. februar 2013 Jeg er ca på din alder og har et barn som er litt yngre enn ditt. Kanskje noen flere kan melde seg også, så får vi til et treff?
duracellmamma Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2013 Ja det er selvfølgelig målet her håper fler er med og vil man være anonym gjør ikke det noe
duracellmamma Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2013 Masekråka her... ingen der ute i hele Oslo som vil bli kjent ?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 20. februar 2013 #7 Skrevet 20. februar 2013 Se i den vennetråden, der var det flere fra Oslo som ville treffes
duracellmamma Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2013 Prøvde å bla igjennom den men litt trøblete på ipaden Tenkte å starte ny tråd for de i Oslo og omegn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå