Gå til innhold

Er så teit når fotballfruen

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynner innlegg med at hun "ruller i seng" pga hun har spist så mye og at hun understreker at hun spiste "til hun sprakk" og later som hun ikke syns det er stress å stå over treningen en dag.

Sorry, men jeg syns ikke hun er et bra forbilde.

Velte seg i flawlesshet, smykker, nettbutikker, perfekt hjem, strigla ytre, ansiktsoperasjoner og naziregime på trening. Skremmende at hun har 100 000 følgere hver eneste da.g Lurer på hvor mange av dem som er under 14?

Anonym poster: 4519afcb11b959561ab54a346205eb9d

Videoannonse
Annonse
Gjest Gullguttene
Skrevet

Du regnes som en følger, du også...

Skrevet

Jeg er ikke tenåring og leser den først og fremst for å kunne kritisere det hun driver med. Ja, det er rett og slett det nærmeste jeg kommer selvpining.

Anonym poster: 4519afcb11b959561ab54a346205eb9d

Skrevet

Hvis vi også levde av utseendet og livsstilen vår, så kunne vel vi også levd slik som hun gjør? Jeg mener, dette er jo "jobben" hennes og hun presterer bra i så henseende. Jeg gjør også en god jobb, men min er langt i fra basert på det samme som hennes :-)

Anonym poster: 8b75614d07b43a7c7197be3b54184a9b

Skrevet

Vel det at hun liker fine klær og er opptatt av stil må hun få lov til. Alle er forskjellige!

Tror heller ikke hun har hatt ansiktsoperasjoner.

Når det er sagt så er det veldig morsomt og kleint å lese om hvor "stor" mage hun har etter et kakestykke ( som er lavkarbo kake), eller hun skal nyte sjokolade ( mørk sjokolade)...altså ting hun anser som skikkelig ille er noe vi andre synes er sunt...

Hun gafler jo ikke i seg bløtkake, berlinerbolle og chips..det er kun sunne kaker og nøtter etc....

Hun har nok et problem der, men det som gjør henne til et dårlig forbilde er kostholdet, treningen og hvor sykelig tynn hun er, mens hun selv omtaler seg som skikkelig feit av og til...hehe

Anonym poster: 6b81d284edce7448645cfa932a800041

Skrevet

hehe men ikke glem hun har ikke gått opp ett gram siden hun var 16.

men vekt er ikke viktig sier hun. neeeeeida

Anonym poster: 94c0ac3316826719634bedef79faf0af

Skrevet

Det jeg synes er det morsomme med henne er at hun tar hundrevis av bilder av seg selv rundt omkring!

Bor samme sted som henne så kjenner igjen flere av de stedene hvor hun viser frem diverse klær og sko.

Må si jeg trekker på smilebåndet når jeg ser hun står 20 meter fra hovedinngangen til legekontor og gamlehjemmet med skyhøye sko og doller seg!

Hehe, men på butikken er hun helt vanlig. Kjenner du henne ikke igjen på utseendet så er hun helt vanlig. Ikke dollet opp i alle mulige retninger :-)

Velger å være anonym her gitt siden det er en veldig liten plass :-)

Anonym poster: 36943dcb4c3017c6a8d9002ddd5d23ae

Skrevet

Mye kritikkverdig med fotballfrue som forbilde, skal ikke påstå noe annet. Men synes det er litt synd at hun får så mye pes for lavkarbo. Hun har faktisk et ganske bra utvalg av gode oppskrifter for andre som lever lavkarbo. Og selvfølgelig koser hun seg med mørk sjokolade, kaker, vafler og bounty. Det er jo hennes godteri. Er det så kritikkverdig?

Anonym poster: 61a7a027b328dd4f4d24a2a6c684e2c8

Skrevet

Rapport. Blir denne bloggeren aka Ribsskog aldri lei av å reklamere for seg selv?

Anonym poster: 3f4f8ae6f379cb8837fe0eea2d56eeee

Skrevet

*Rapportert*

Skrevet

*Rapportert*

What, er dette tapportert? Nå får du gi deg! Og tror du virkelig fotballfrue sitter på dinbaby og legger ut innlegg om seg selv? Så teit du er :P

Anonym poster: 568a40aaa662dc3e2e3fc33d521c88b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...