Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #1 Skrevet 19. februar 2013 Har vært sammen med mannen min i 15 år nå, vi er gifte på 8 året, og har 4 barn sammen. Har det helt supert sammen. Men før vi ble sammen, så var det ei som var veldig forelska i mammen min. Hun har snakket mye stygt om meg til venner og bekjente m.m. Jeg, eller vi kjenner henner knapt. Vi har ingenting med henne og gjøre heller. Og det er 12 år siden vi hadde samme vennekrets. Men jeg har alltid sagt at hun aldri kom over mannen min. Og det fikk jeg bekreftet at hun ikke hadde for 9 og 7 år siden ved ja, to anledninger. Siden jeg ikke hørte noenting, så tenkte jeg at hun hadde kommet seg videre i livet.. Hun har en jente og en gutt med 2 forskjellige mannfolk. Og er ikke sammen med noen av pappaene nå. Når jeg sa til venninnene mine at hun aldri har kommet over mannen min, sa de bare. Nå må du slutte å tulle. Klart hun har det. Og nå er hun sammen med X, så det er klart hun er over ham. Men jeg var bombesikker på det motsatte. Så kom "bomben" i helga.. Der hun sa at mannen min og hun var veldig gode venner, og at hun kjente ham veldig godt....... Det stemmer ikke! Da snarte en venninne av meg at vi hadde flyttet inn i nytt hus og fått de nydelige barna våre. Da snudde hun seg, og gikk, og dro hjem..... Fatter ikke hva jeg skal tro, men velger å tenke at hun ikke liker meg så godt, og skulle ønske hun var i mine sko, og kanskje er litt missunnlig på meg? Dette bekymrer meg igrunnen ikke, men det plager meg litt må jeg si... Hva syns du? Anonym poster: db1a56c9cf769301f24634e9210d2212
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #3 Skrevet 20. februar 2013 Hva sier mannen din? Anonym poster: 2455555253b354ba530697a947a4d396
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #4 Skrevet 20. februar 2013 hun høres litt ustabil ut..? Å påstå løgner synes jeg er litt på kanten, jeg hadde også stusset litt hadde jeg vært deg.Iallefall når det er så lenge siden alt begynte. Snakk med mannen din og vær enige om hva dere gjør om hun begynner å ta kontakt med mannen din.Og vær enige om å IKKE svare henne om hun vil ha kontakt med han! Anonym poster: ef920fdd8cbf9a21b242949633a77f8f
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2013 #5 Skrevet 20. februar 2013 Hun høres syk og skummel ut. Anonym poster: 56dacd0235d2b249b76dfbb40c1c6828
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2013 #6 Skrevet 21. februar 2013 Han synes det er litt merkelig. Men så fleipet han det bort og sa at halve bygda har lyst på ham. Så lo han litt. Jeg liker der ikke! Og jeg er ikke sjalu. Synes bare det er rart at hun lyver om at hun kjenner han så godt, når det ikke er tilfelle. Heldigvis så ser jeg henne ikke så ofte, selv om vi bor på samme plass. Jeg er helt sikker på at hun hadde prøvd seg på mannen min hadde det blitt slutt mellom oss. Anonym poster: db1a56c9cf769301f24634e9210d2212
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå