Gå til innhold

Hva kan det være?! Bekymret..

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2 dager siden fikk jeg helt j***** vondt i magen/livmor. Det kjentes ut som menstruasjonssmerter x 10. Kastet opp og klarte ikke stå. Skikkelig flashback fra fødselen, haha.. Det gikk over og har ikke kjent noe til det siden, men i dag fikk jeg stikkinger i underlivet. Jeg er sikkert unødvendig bekymret, men hva kan det være? Noen som har opplevd lignende? Hva er det symptomer på? Det kan vel ikke være tegn til graviditet?

Anonym poster: a69654a7e70d4f1669ed0f6eb5cdf146

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endometriose?

Anonym poster: ca0a14edc1f1a5fe3210ed44a4d8ad74

Skrevet

Takk for svar. Så det er tvilsomt graviditet? Nesten litt fælt å si det, men jeg er IKKE klar for å bli gravid igjen.

HI

Skrevet

Det kan jo være, men det kan også være noe annet. Høres ikke ut som et graviditetstegn, men det er jo individuelt hva slags symptomer man kan ha.

Anonym poster: ca0a14edc1f1a5fe3210ed44a4d8ad74

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Det du beskriver hørtes ut som meg da mine to cyster sprakk :(

God bedring ihvertfall :)

Skrevet

jeg hadde det slik en gang. det var helt grusomt!! verre en rier..;) jeg vet ikke den dag i dag hva det var.. det gikk over.. men snakket med en lege etterpå(har anledning til det på jobben min) og han sa det kunne være en cyste som sprakk... da kan du få så vonde smerter i livmoren at du kaster opp...

har ikke hatt plager etterpå, så har ikke vert bekymret for det!

skjer det igjen, ta kontakt med lege.

er du redd det kan være graviditet( skal ikke være slike smerter av det?) så ta en test? :)

lykke til :)

Anonym poster: 6d7e1cbc0c9bea33026aee0eeecaf806

Skrevet

Ville nå ringt gynekologen og bestilt time jeg da, så får du en ultralyd av livmor, eggstokker og eggledere.

Kan selvfølgelig være helt uskyldig, som en cycte, men det kan jo være noe annet også.

Anonym poster: 3650bddc6e940a961b6acc1642c32fe4

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen :-) Har time fra før til gynekolog neste tirsdag, så jeg tror jeg nevner det da (med mindre jeg opplever noe mer i mellomtiden).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...