Gå til innhold

Kiling av babyer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kiler/kilte dere deres babyer? Det er jo så herlig å få dem til å le, men jeg selv synes jo ikke det er noe godt å bli kilt.... Myten om at det kan føre til stamming er vel avlivet for lengst. Men - hva syns folket om å kile baby? :)

Anonym poster: 369850d1f72a089247ea9e0dedcf27af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri gjort det. Tenk så ubehagelig å ikke kunne gjøre noe å det kiler som besatt.

Skrevet

Alt med måte tenker jeg... Slev eeelsket jeg å kile bebisen min men holdt jo ikke på lenge ..bare litt sånn "kile kile" vet du :) Nå som han er to år derimot har vi heftige kilekriger.. han kiler meg og jeg kiler han han roper mer og han roper stopp og jeg hører på han :)

Anonym poster: 59c16767f3bd4069d91be7a0f29f89f0

Skrevet

Jeg kiler min på 11 måneder, han elsker det :P

Skrevet

Mine større barn elsker å bli kilt - så lenge de vil selv og vi respekterer når de har fått nok. Det samme gjelder babyer, tror jeg. Min synes i hvert fall at det er gøy, bare ikke alltid.

Selv liker jeg ikke å miste kontrollen, noe jeg gjør når jeg blir kilt. Tror det er en voksen-ting. Vi blir kjipe med årene:)

Anonym poster: 091b5a1676be0e3cbc3c1f619b6dbdf5

Skrevet

Slemt... De må jo bare le... Og når de er under ett år og/eller uten språk kan de ikke si at de syns det er ubehagelig - samtidig som de ler - som jeg selv gjør når noen kiler meg :(

Anonym poster: 981c20fe5b7618a95e807df9afa8be6b

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Jeg er kjempeforsiktig med å kile babyen min, det er jo nærmest tortur å bli kilt og ikke kan gi beskjed om at det er nok.

Men når han tydelig gir uttrykk for at han venter på mer så gjør jeg det litt til :)

Skrevet

Nå er ikke mine barn babyer lenger da, men det har jeg ikke gjort faktisk. Jeg er veldig kilen selv, og selv om jeg ler når noen kiler meg synes jeg ikke det er det minste morsomt egentlig. Det er vondt og jeg hater det.

Jeg husker en gang fra ungdommen, min bror og min venninne gikk sammen om å holde meg fast og kile. De holdt på lenge, og det var helt forferdelig. Da de endelig sluttet lå jeg på golvet og gråt...

Skrevet

Slemt... De må jo bare le... Og når de er under ett år og/eller uten språk kan de ikke si at de syns det er ubehagelig - samtidig som de ler - som jeg selv gjør når noen kiler meg :(

Det er lett å se om han liker det eller ikke. Når jeg slutter kommer han mot meg og gliser og strekker opp armene, viser at han vil ha mer. Hvis jeg gjør noe han syns er ubehagelig (eks: tørke snørr), så hyler han og krabber i motsatt retning ;)

Skrevet

Det er lett å se om han liker det eller ikke. Når jeg slutter kommer han mot meg og gliser og strekker opp armene, viser at han vil ha mer. Hvis jeg gjør noe han syns er ubehagelig (eks: tørke snørr), så hyler han og krabber i motsatt retning ;)

Ja jeg tenkte nok på de som er enda mindre :) Dårlig formulert... Og litt overforsiktig fordi jeg selv misliker det - også når jeg var mindre og følte jeg måtte le høflig når familiemedlemmer skulle være morsomme og greie :D

Skrevet

Jeg vet ikke men vil nesten tro at de liker det bedre enn voksne. De aller fleste småbarn elsker det jo og vil ofte ha mer, og de klarer helt fint å si tydelig ifra om når det er nok. Siden de er så glad i det vil jeg tro at en baby også liker i alle fall noe. De kan kanskje ha problemer med å si når det er nok, men når det er altfor mye er jeg overbevist om at de vil gråte og i pausene vise at de er slitne. Jeg tror også at det er voksne som er kjipe og ikke trives uten 100 % kontroll. (Kiling i form av tortur, mild eller grov, er selvsagt noe helt annet. Bare gøy når det er for å le sammen.)

Anonym poster: 2d2cd929d2b7cd6c98da53be98388ad7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...