Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #1 Skrevet 19. februar 2013 Det var en periode her for litt siden hvor det var en del snakk om voldtekt, og forskjellige definisjoner på hva det er. Jeg har opplevd flere overfrep fra både nær familie, men også overfallsvoldtekt. Og det har uten tvil vært voldtekt. Men da jeg gikk første året på vgs, så opplevde jeg noe, som forøvrig IKKE har gitt meg varige mén, annet enn at jeg lurer på hvordan andre enn meg selv ser på dette.... Vil gjerne vite deres mening. Slik var det; Min beste venninne og meg var på en fest, hos en gjeng vi ikke egentlig kjente så velig godt. Der var det fullt av mange bekjente, slike en bare har sagt hei til, som gikk på samme skole osv. (JEG husker ingenting fra dette, bortsett fra et par bruddstykker. ) Jeg er blitt fortalt; Jeg var hinsides all fornuft full, og plutselig var jeg borte. Etter at de hadde lett etter meg en halvtime, fant de en dør som var låst. De brøt opp døren, og kom inn til et merkelig syn. Der lå jeg og sov, uten bukser eller truser. Med hendene for underlivet, som om jeg forsøkte å blokkere. Døren var som sagt låst og vinduet stod på vidt gap.... Venninnene mine reagerte i harnisk, og stoppet musikken, og forlangte å viteHVEM som hadde tatt meg med inn der. Etter at alle nesten var gått, kom en gutt fra skolen bort til bestevenninnen min, og forklarte at han hadde vært med meg. Grunnen til at han hadde låst døren var fordi han egentlig holdt på med en annen jente som også var på festen, og ville ikke at hun skulle oppdage at han hadde vært der inne med meg. JEg husker kun at alle løp rundt og fortalte meg at "Roy" hadde voldtatt meg. Jeg husker jeg var helt forfjamsa og lei meg, fordi jeg ikke husket eller var meg selv. Sex har han hatt med meg, slik kjenner man. Forsøkte å tekste med han i flere dager etterpå, og det gikk 6 dager før han forklarte for meg at vi hadde hatt sex, men han presiserte veldig at jeg ville dette. Hva tenker dere om dette? -Jeg husker ikke den dag i dag, snart 10 år etter, at jeg har gått inn i rommet med han, kysset han, eller oppfordret til sex. Jeg husker ikke sex'en . Jeg husker ingenting. Da vennene mine brøt opp døren lå jeg der døddrukken og det var såvidt folk fikk liv i meg. Døren var låst og vinduet på vidt gap. Som sagt, jeg har ingen mén fra dette, da jeg ikke husker en dritt. Men lurer derfor på hva dere mener? Er det voldtekt? Takk for svar Anonym poster: c1d4f3ad291c7da790e0ea67d8c4a60c
Gjest SHOC Skrevet 19. februar 2013 #2 Skrevet 19. februar 2013 Ja, det er forbudt å ha sex med en bevisstløs person som ikke er istand til å motsette seg.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #3 Skrevet 19. februar 2013 Ingen av delene er beviselig vokdtekt. Anonym poster: 94f622e32a2c138a58be6f78185f0cee
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #4 Skrevet 19. februar 2013 Hmmm... det er jo det jeg såklart er blitt fortalt. Har ikke hatt lyst til å prate særlig om dette, da det ikke er så mye å si, siden jeg ikke husker noe selv. Jeg kunne iallefall ikke hatt sex med en i den tilstanden som jeg var den kvelden. ...æsj Anonym poster: c1d4f3ad291c7da790e0ea67d8c4a60c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå