Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #1 Skrevet 19. februar 2013 A ver quien me traduce!!! Anonym poster: 468f3b346f74f13898fd5dbb0eafd3c3
Mrs. Grey Skrevet 19. februar 2013 #3 Skrevet 19. februar 2013 Ups, eller skulle jeg kanskje svart på spansk, da ?? Da må jo noe sånt som "vete a la mierda, puta!!" være i din gate:-D
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #4 Skrevet 19. februar 2013 Her er dere idioter alle sammen;-) Anonym poster: dfa10f06cf01adbbb41bb2fa531d5d24
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #5 Skrevet 19. februar 2013 Ups, eller skulle jeg kanskje svart på spansk, da ?? Da må jo noe sånt som "vete a la mierda, puta!!" være i din gate:-D Vete tu al carajo, perra Anonym poster: 468f3b346f74f13898fd5dbb0eafd3c3
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #6 Skrevet 19. februar 2013 Et maintenant que vous le dites? Anonym poster: 468f3b346f74f13898fd5dbb0eafd3c3
Mrs. Grey Skrevet 19. februar 2013 #8 Skrevet 19. februar 2013 Ups, eller skulle jeg kanskje svart på spansk, da ?? Da må jo noe sånt som "vete a la mierda, puta!!" være i din gate:-D Vete tu al carajo, perra Anonym poster: 468f3b346f74f13898fd5dbb0eafd3c3 tenkte meg nok at det svaret passet stilen din;-) Bravo.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #9 Skrevet 19. februar 2013 Te amo, Jarle <3 Anonym poster: 520a195193186a49570eb2d5678b95ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå