Gå til innhold

hvordan stemmer dette på deg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viser feil på meg. Ifølge denne får jeg gutt, men har fått bekreftet på flere ultralyder at den lille i magen er jente.

Skrevet

Ultralyd viser gutt, mens den kalenderen viser jente. så viser feil på meg

Skrevet

Har vist feil på meg begge gangene.

Skrevet

Både kartet og magefølelsen har stemt her begge gangene;)

Skrevet

Har en sterk følelse på at det blir en gutt, og iflg kalenderen blir det gutt:) Har ikke vært på ordinær ul så vet ikke med sikkerhet da, men som sagt så har jeg en sterk følelse selv:)

Skrevet

Det orginale kinesiske fødtselskartet finner du på chinagold.com:)

Skrevet

Det stemmer på nummer 1 og 2, ikke nummer 3. Nå viser den jente, men noen av disse kartene viser gutt. Har veldig jentefølelse, men vi får forhåpentligvis se om to uker!

Skrevet

Viste feil på megsist gang jeg gikk gravid, og i følge ul så viser kartet feil denne gangen også. :-)

Skrevet

Skulle bli jente sist, ifl. kalenderen. Ble gutt. Denne gangen sier den gutt, kanskje det bli jente da?

Skrevet

Viser feil hos meg. :)

Skrevet

den stemmer på begge mine tidligere svangerskap, en jente og en gutt... Viser gutt denne gangen, så blir spennende å se om noen måneder.

Skrevet

Det der er bare tull. Stemmer ikke på meg heller!

Skrevet

Viser riktig på første, men med den som ligger i magen min nå, er jeg litt usikker på. Ble unnfanget i månedsskiftet nov/des, så det kan bli begge deler. Legen mener det er en jente i magen nå, men det var på tidlig ul, så vi får se på neste ul... :-) Spennende, spennende :-)

Skrevet

Stemmer ikke på noen av barna. Nå får jeg jo se når minste kommer ut om jordmor har rett først :)

Skrevet

I følge "bim storken" skal jeg få en gutt og det viser den kinesiske fødselskalenderen også, men i følge ul så får jeg jente :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...