Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #1 Skrevet 19. februar 2013 Hvordan er det å bo der? Vennlig by? Lett å bli kjent? Hvordan er været? Hvordan er eie- og leiemarkedet for tiden? Jeg og samboeren har lyst å flytte til Finnmark. Og vi ser på Hammerfest som en mulig plass å flytte til. For vi vet de har en bryteklubb der, noe som samboeren liker. Han er elektriker og jeg er lærer og vi har barn i alderen 0-3 år. Anonym poster: 373ac8de356cc11230f1578ff7cbbea9