Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #1 Skrevet 19. februar 2013 Plutselig har jeg blitt usikker på hele navnelisten som er skrevet, og jeg trenger ny inspirasjon. Det må ikke nødvendigvis være et dobbeltnavn, jeg ønsker bare at det skal klinge godt sammen. Vi bruker begge navnene til jenta vi har fra før. Takk til de som tar seg tid til å legge inn et forslag eller to Anonym poster: fe5d7d8a807a55af79a4cb46641d0f23
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #2 Skrevet 19. februar 2013 Mina er et nydelig navn....dumt dere har ødelagt det med Cornelia. For et tungt navn! Garantert at venner eller skole bruker kun Mina etterhvert! Da synes jeg du skal kjøre samme stil: Victoria Margrethe! Wanna-be-princess Anonym poster: 45366b89fb550aa0c69820d82a7309aa
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #3 Skrevet 19. februar 2013 Mina er et nydelig navn....dumt dere har ødelagt det med Cornelia. For et tungt navn! Garantert at venner eller skole bruker kun Mina etterhvert! Da synes jeg du skal kjøre samme stil: Victoria Margrethe! Wanna-be-princess Anonym poster: 45366b89fb550aa0c69820d82a7309aa Det er vel virkelig ingen grunn til å være SLEM? Hun ba om tips til navn på søsken, ikke om kritikk av datterens navn. (ikke HI, men en som reagerer). Anonym poster: 57d3e5f8d4c6a09b5241accc6e2b7398
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #4 Skrevet 19. februar 2013 Mina er et nydelig navn....dumt dere har ødelagt det med Cornelia. For et tungt navn! Garantert at venner eller skole bruker kun Mina etterhvert! Da synes jeg du skal kjøre samme stil: Victoria Margrethe! Wanna-be-princess Anonym poster: 45366b89fb550aa0c69820d82a7309aa Om andre bare bruker Mina, er det helt greit for oss. Vi har ikke bindestrek i navnet Selv er vi veldig glad i begge navna, og bruker dem deretter. Men forslaget ditt falt ikke i smak derimot. Anonym poster: fe5d7d8a807a55af79a4cb46641d0f23
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #5 Skrevet 19. februar 2013 Mina Cornelia er fint, men litt tungvint å bruke begge. Synes Tilde passer veldig bra med Mina! Anonym poster: 056a28ea273f8d269561dcc9d362b502
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #6 Skrevet 19. februar 2013 Eline eller Julia. Anonym poster: f43707c5d4f7020838d542431fa17f55
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #7 Skrevet 19. februar 2013 May Elisabeth Anonym poster: a1da4e573956654b47811027ec51e05e
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #8 Skrevet 19. februar 2013 Mina Cornelia er fint, men litt tungvint å bruke begge. Synes Tilde passer veldig bra med Mina! Anonym poster: 056a28ea273f8d269561dcc9d362b502 Ja, det var skjønt sammen Anonym poster: fe5d7d8a807a55af79a4cb46641d0f23
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #9 Skrevet 19. februar 2013 Mina er et nydelig navn....dumt dere har ødelagt det med Cornelia. For et tungt navn! Garantert at venner eller skole bruker kun Mina etterhvert! Da synes jeg du skal kjøre samme stil: Victoria Margrethe! Wanna-be-princess Anonym poster: 45366b89fb550aa0c69820d82a7309aa Det er vel virkelig ingen grunn til å være SLEM? Hun ba om tips til navn på søsken, ikke om kritikk av datterens navn. (ikke HI, men en som reagerer). Anonym poster: 57d3e5f8d4c6a09b5241accc6e2b7398 Godt det finnes oppegående mødre her inne også Anonym poster: fe5d7d8a807a55af79a4cb46641d0f23
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #11 Skrevet 19. februar 2013 Mina og Evelina Anonym poster: 9ff74041dbfdf317399115358b016374
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #12 Skrevet 19. februar 2013 Ja, for man er jo ikke oppegående mamma hvis man ikke liker HI's navnvalg! Anonym poster: 45366b89fb550aa0c69820d82a7309aa
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #14 Skrevet 19. februar 2013 Tiril Aurora Anonym poster: d9ba85c49f6fd81919e07fcc755e88c5
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #15 Skrevet 19. februar 2013 Tilde eller Eline. Kanskje med Sofie som mellomnavn? Anonym poster: 6b82c5d5e0819e25e58694be343b00e8
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #16 Skrevet 19. februar 2013 Ja, for man er jo ikke oppegående mamma hvis man ikke liker HI's navnvalg! Anonym poster: 45366b89fb550aa0c69820d82a7309aa SVÆRT så oppegående du var også da Hehe - det var absolutt ikke det som ble understreket over her. Men nok om det Anonym poster: fe5d7d8a807a55af79a4cb46641d0f23
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #17 Skrevet 19. februar 2013 Takk for forslag dere Anonym poster: fe5d7d8a807a55af79a4cb46641d0f23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå