Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #1 Skrevet 19. februar 2013 Har du noen gang klikket, reagert helt feil.. Hvorfor og hva? Hva gjorde du for og reparere din feil? Anonym poster: 63dd624566434e647a720d5e9e53e54b
Elsker livet Skrevet 19. februar 2013 #2 Skrevet 19. februar 2013 Jeg har generelt vært litt for eksplosiv når jeg har vært gravid. Har forklart dem hvorfor jeg reagerte slik. At jeg tåler mindre bråk og krangel fordi jeg har baby i magen som igjen gjør at jeg er mye trøtt og ikke helt meg selv.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #3 Skrevet 19. februar 2013 Selv har jeg gjort nokk.. :-\ skriki og kjefta slik at barnet ble livredd meg og er det enda. Blir litt fort sint. har ofte forklart hvorfor og så sier jeg unskyld også leker vi sammen litt. Har også vert så stressa å trøtt og sliten og en gang da jeg sovnet før gutten. våknet jeg med å ha satt tennene i armen på barnet. det ble et skikkelig bitt.. den var ufyselig vanskelig å forklare og unskylde seg nokk for. men dagen etter var det glemt. Jeg har også fiket til en av de små da jeg fikk nokk av en hviss oppførsel. Har tatt en stygg trussel til verks " om du ikk legger deg i senga må du sove ute" etter uker på uker så bærte jeg mellomste ut med pute å dyne og la han til og sove ute.. uff... reparere reparere og reparer Anonym poster: 2234471648cae1d6a1415e7a51d34670
kosemamma<3 Skrevet 19. februar 2013 #4 Skrevet 19. februar 2013 Ungen min strekte seg etter en stor kniv på kjøkkenbenken. Han har aldri fått tak i noe så høyt oppe, men plutselig var han noen cm høyere siden sist, for han fikk akkurat tak i skaftet med tuppen av fingrene. Jeg skrek NEEEEEEEEIIII skikkelig høyt med full hals, og i panikk tok jeg tak i armen hans og røsket til han, så han falt på rompa. Han brast ut i gråt og var helt i fra seg! Jeg følte meg ganske så slem etterpå pga reaksjonen min. Men heldigvis gikk det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå