Gå til innhold

Hvilken lipsyl er BRA??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er såå tørr på leppene nå når det er så kaldt. Har blitt sånn at det stikker og svir i leppen, både kjennes og ser ut som en allergisk reaksjon.. Jeg kan jo ikke gå sånn.

Bruker den fra Eos nå og den funker ikke lenger. Har brukt den lenge og vært fornøyd men nå funker den i 5 minutter..

Har prøvd mange forskjellige men synes ingen er bra nok. Noen som har tips?

Anonym poster: 0c8f3989a9a7d3b7bc556ff7e3d8615f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mentholatum stift. Selges på apoteket.

Einaste eg liker. :)

Skrevet

Blistex, gjerne i krukke (jeg er mest fornøyd med den blå), da den er lettere å påføre enn den på stift

Anonym poster: 5f5f7f2e759e98e22ec42b7f8171105c

Skrevet

carmex har gjort underverker på såre lepper.. og forsåvidt sår hud andre steder og.

Anonym poster: e4c1e3b46c053e9499aa95803c074c1f

Skrevet

Blistex, gjerne i krukke (jeg er mest fornøyd med den blå), da den er lettere å påføre enn den på stift

Anonym poster: 5f5f7f2e759e98e22ec42b7f8171105c

Brukte den blå Blistexkrukken da jeg gikk gravid for da var jeg også ekstremt tørr. Men er det ikke et sånt stoff i den som øker hårveksten?? Husker ikke hva det heter, men det finnes i Vaselin også.. Vil ikke ha bart!! HI

Skrevet

Mentholatum salve. Eller salve for såre brystvorter. Gulle godt begge deler!

Skrevet

Anbefaler purelan (ja, brystvortesalve) - den er uten noe som helst skadelig og fungerer ypperlig. Alternativt kan du bruke Elisabeth arden eight-hour cream, den reparerer veldig fort tørre lepper. Mine tok ikke engang et døgn før de var tipp-topp, og jeg har virkelig hatt tørre lepper nå i vinter.

Anonym poster: 2e9a3d00abe4b7dcb1cb1408b398bda2

Skrevet (endret)

Jeg sliter med det samme hver vinter, men i år har jeg funnet redningen. Ble tipset av en venninne:

Christian Dior Creme de Rose smoothing, plumping lip balm.

Den er helt fantastisk! :)

http://shop.nordstro.../3079335?pprd=0

Også har den solfaktor 10 og du kan fint bruke den under lipgloss eller leppestift.

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Aco har en leppomade som lukter vanilje og fungerer kjempegodt! Vet ikke helt hva den heter, men den er lyseblå og finnes på apoteket.

Skrevet

Carmex lipsylen. Koster en 50lapp da....

Anonym poster: 896ead643434699d81221f9dbc8c8d58

Skrevet

Anbefaler purelan (ja, brystvortesalve) - den er uten noe som helst skadelig og fungerer ypperlig. Alternativt kan du bruke Elisabeth arden eight-hour cream, den reparerer veldig fort tørre lepper. Mine tok ikke engang et døgn før de var tipp-topp, og jeg har virkelig hatt tørre lepper nå i vinter.

Anonym poster: 2e9a3d00abe4b7dcb1cb1408b398bda2

Har vurdert purelan ja, men synes det er litt ekkelt at den er så utrolig seig og klissete, setter seg liksom fast overalt.. men ja, må vel gå for den hvis det ikke finnes noe annet.

Skrevet

Burts bees fra apotek o.l. Eneste som funker på meg :)

Anonym poster: 8cc133f38accac9f5aeb056a749b1257

Skrevet

Takk folkens! Må ta meg en tur på apoteket og kikke litt skjønner jeg :) hi

Skrevet

Enig med Magia! Den lysebå til ACO er best. Ikke smaker den for mye, heller og det holder leppene myke og gode.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Burt's Bees Beeswax lip balm!

Eneste som fungerer på meg, og så prikker den deilig på leppene :)

Skrevet

Jeg bruker blå krukke blistex eller gul krukke carmex. Ingenting annet jeg har prøvd som funker.

Anonym poster: 37f03a259c5d10203d94d9f7e1a0f2ef

Skrevet

PureLan! Kan ikke få fullrost den salven nok:-) helt naturlige ingredienser.

Skrevet

Gul krukke, carmex. Gull verdt! Fikser sår og sprekker kjapt.

Skrevet

Rosebud minted rose

Fåes på Vita, apotek etc

Skrevet

Du må ikke finne på å bruke vaselin. Mange tror at det er bra for leppene, den har heller motsatt effekt. Jeg sverger til Burt's Bees og har gjort det i over åtte år. Jeg har prøvd det meste på markedet, men ingenting kan overgå denne leppepomaden. Den inneholder kun naturlige ingredienser, i motsetning til de fleste andre leppepomader. Hvis jeg bruker en annen leppepomade en dag, begynner leppene mine å si ifra. Pleier å bruke denne på en gammel bekjent som i perioder får så tørre lepper at det flasser av - etter to dager er alt bra igjen.

Anonym poster: 87bcc4d403b9d18c87ae5657820ad430

Skrevet

Jeg er totalt lypsyl avhengig, og har 20 års erfaring på området, prøvd det meste (unntatt den Burt's bee's). Jeg sverger til Carmex i gul krukke, helst med kirsebær. Fåes kjøpt på apoteket. Holder leppene myke og "plumpe". Hvis jeg bytter blir leppene tørre med en gang. Da er en dose Carmex nesten orgasmisk altså!

Anonym poster: 8ae68f7604feedb6402a1ccb63b04f80

Skrevet

Hvilken type ble det?

Anonym poster: 8ae68f7604feedb6402a1ccb63b04f80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...