Gå til innhold

Dere med "sete-barn"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Særlig dere som hadde sete-leie lenge i svangerskapet. Hvordan kjentes sparkene ut og hvor? Her er det tarmene og blæra som virkelig får gjennomgå. Men min elskede blir snytt for bevegelse utover desverre......hvordan var det for dere? Er i uke 31 så det hadde vært moro å høre om andres erfaringer. Hun har ligget i sete siden 18 uker :)

Anonym poster: 5e9d8ff75339da433f567e8cf3014a4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjente alle bevegelsar under navlen, som oftast på venstre side. Som oftast rytmiske dunk (hikke??) og romstering. Va aldri dei store bevegelsane eller sparkene, men mulig for oss begge å kjenna

Skrevet

Kjente ikke mye bevegelse. Det var første mann så visste egentlig ikke hva jeg skulle kjenne etter. De eneste gangene mannen kunne kjenne var når babyen hikka :)

Anonym poster: 62bd84c883e17bd1bb08ee6e55076e34

Skrevet

Her har mini ligget i seteleie siden uke 28, lå i tverrleie før det.

pappaen fikk kjenne spark og hikke fra uke20-22, så gikk det halvannen måned hvor pappaen ikke fikk kjenne, mini sluttet å sparke med en gang noen andre enn jeg la hånden på magen, men nå uke 36-40 har det vært mye bevegelse av hode og overkropp hos mini + litt sparking helt nede på venstre side av magen, omtrent der eggstokkene befinner seg.

Anonym poster: c98f83b6055eeeae0acbfe1bb2cd7f40

Skrevet

Jeg kjente masse bevegelse oppunder det ene ribbeinet. Gutten lå i vinkel, med rompa ned og vifter med tærne under ribbeinet mitt.

Skrevet

Så da får jeg håpe at det blir litt med action. Er ikke særlig moro å kjenne det mest i tarmene, kjennes jo ut som jeg må på do i et sett :). Tror hun ligger med ryggen ut, siden hun sparker så mye i baken min :)

HI

Anonym poster: 96fa8d369cf88a8856e5b19ad7eb0855

Skrevet

Var endel spark nederst i magen, men det verste for meg var hodet hans øverst! Det gled hit og dit og opp i ribbeina... Fikk nesten ikke puste til tider.

Av og til føltes det som om han tok spenntak for å strekke seg ut og plage mammaen sin.

Før jeg fikk konstatert seteleie var jeg sikker på ungen lå med rumpa i været for jeg kjente bevegelser over det hele og det var en sånn massiv klump midt på øverst. Men nei, det var hodet! ;-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Stort sett nederst i magen, inn mot ryggen. Var ikke noe spark utover nei. Kjente bevegelse utenpå, med bare når hun strakk seg ... Har en som ligger i sete nå, enn så lenge, og jeg merker ikke annet enn kynnere. er 20 uker nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...