endaengang Skrevet 19. februar 2013 #1 Skrevet 19. februar 2013 Serverer dere den som den er eller blander dere noe godt i? Jeg skal ha fiskegrateng og vil gjerne piffe opp gulrota litt Tips? Appelsinjuice?
Mamma til 3? Skrevet 19. februar 2013 #2 Skrevet 19. februar 2013 Pleier å servere som den er, men det er godt med eplebiter i og eventuelt sitronsaft over
September<3 Skrevet 19. februar 2013 #3 Skrevet 19. februar 2013 Er veldig godt med eple i, som mor 2012 sier, men vi pleier å ha vann, sukker og litt eddik i, samme blande forhold som når man lager agurk i vann og eddik til laks veldig godt syns jeg, og eplebiter funker godt oppi med og uten eddik vann
tato Skrevet 19. februar 2013 #4 Skrevet 19. februar 2013 Jeg rasper gulrot, kålrabi og eple, og presser litt sitron eller lime/appelsin over. enkelt og godt.
Fire småtroll Skrevet 19. februar 2013 #5 Skrevet 19. februar 2013 Det er vel mest vanlig å blande med sure epler og sitron, men om du googler råkostsalat finner du mange gode forslag. Ungene mine er veldig glad i rosiner i råkostsalaten... Dette er vel en god gammel klassiker tror jeg, slik lager mormor den: http://www.vitahjertego.no/Oppskrifter/Oppskrift?key=3643
endaengang Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2013 Takk for tips! Hadde litt eple i og presset litt appelsinjuice over. Ble godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå