Gå til innhold

hvordan skal jeg glemme det ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

den var den ferdag 13 juli,jeg trodde dette skulle bli en vanlig dag.. da tok jeg feil, en som var en "god" venn meg,ville møte meg for å snakke om dama si" de hadde problemr". jeg møtte opp på avtalt sted,han slapp meg inn,og mente at vi skulle gå der det var lit privat.. jeg sa okei,og fugte etter. men det skulle jeg aldri gjort..døra låste seg og han sto der men full eruksjon,jeg viste ikke armer og råd- idet jeg snudde meg så tok han tak i hode mitt og tvang meg til å suge han..jeg greide ikke å slutte,for han holdt meg så hardt. jeg gråt mens dette skjedde,og kastet opp når han var ferdig.. når han var ferdig men å voldta meg så,(voldatt i munn) så lukket han opp døren og sa nå kan du gå,jeg gikk ut flau som jeg var,hva skal jeg si til min samboer..hva skal jeg gjøre? mange spm komme i hode mitt..

jeg kom meg ganske fort ut av det stedet,jeg dro rett hjem og gråt i flere timer,og fant trøsten i alkhol..dager gikk,timer gikk..jeg hadde det helt jævig,hvordan kunne en venn av meg gjøre dett mot meg? hvorfor skjedde dette her? jeg holdt dette skjult for meg selv i mange uker,sa ikke noe til min samboer,for jeg var flau og sur på meg selv.

nå nærmer det seg 1 år snart siden det skjedde.. gruer meg til 13 juli,men godt å vite at jeg har venner som bryr seg rundt meg..

men ting som vil aldri forandre seg igjen,det er å stole på folk mer.. uansett hvor snille de virker,så er de slemme... min samboer er den eneste jeg stoler på...

han som voldtok meg,har skadet meg for livet! jeg vil aldri glemme det,ALDRI!!

Mvh

offer 2012

Anonym poster: bc9614fc6159e47c7f2c1042607d1829

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sagt det til samboeren nå?, viss ikkje så bør du det... Så får du snakka ut om det...lykke til, til slutt så glemmer du det

Anonym poster: 78cc7b90d048bd0b5da53711522b1597

Skrevet

Du bør snakke med samboeren din, og ta mot til deg og anmelde jævelen.

Skrevet

Du kommer iallefall ikke til å glemme det så lenge du betrakter deg selv som et offer. Fortell samboeren din hva som skjedde og anmeld det.

Anonym poster: 3826c27bb8c1143a6f5d173a09c93a75

Skrevet

Fortell din kjære dette. han vil forstå deg og du vil kunne takle dette bedre om du har din samboers støtte.. og dette var ikke din feil. ikke la det knekke deg.. du er sterk...

Anonym poster: ecac4e7a5ab1342bf1692ca24c2529de

Skrevet

Jeg har snakket med min samboer,2uker etter det skjedde..han er anmeldt,men saken ble henlagt :-( livet går vidre,men veldig sakte. Vil bare glemme dette,men er ikke så lett!! Han har ødelagt livet mitt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...