Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #1 Skrevet 19. februar 2013 Er 30 uker nå med nr 2. Nr 1 var mer livlig enn denne. Jeg går til oppfølging på sykehuset grunnet proiblemer med livmoren. Den siste uken har jeg kjent betydelig mindre liv. Kjenner vel liv 2 ganger om dagen ca, ingen skikkelige spark eller tumling. Ellers er det helt stille. Jeg er bare redd for å ringe til føden for så å bli avvist, fordi jeg får nok oppfølging der som det er. Og jeg har hørt at regelen er at du kontakter føden om det ikke kjennes liv overhodet, ikke bare at det blir mindre liv. Og det kan jo skyldes at det begynner å bli trangere. Men det at det blir trangere, gjør det at enhver berøring nesten opphører? Anonym poster: ddf6c2a973338ebb2f3a9af10269877b
annesmil Skrevet 19. februar 2013 #2 Skrevet 19. februar 2013 Er du redd eller i tvil, ring. Bedre å ringe en gang for mye enn en for lite.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2013 #3 Skrevet 19. februar 2013 Bare ring du. Verste som kan skje er at du ikke får komme på sjekk. Min erfaring er at de tar slikt alvorlig og du får komme med en gang Anonym poster: 90c1f8e554efb8d7eed31e22de3e0fba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå