LillePerlen Skrevet 19. februar 2013 #1 Skrevet 19. februar 2013 Skal i utdrikkingslag, men om alt går etter planen Vil jeg være bare noen uker på vei. Hvilken grunn bruker man for å ikke kunne drikke når det forventes!?
Audix78 Skrevet 19. februar 2013 #2 Skrevet 19. februar 2013 vær sjåfør... eller bare si at du ikke orker å drikke
LillePerlen Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2013 Det blir garantert at de spør meg om jeg Er gravid, hvorfor skulle ikke jeg vært med å drikke??
Jettanicole Skrevet 19. februar 2013 #4 Skrevet 19. februar 2013 Bare si du kan være sjåfør. Man må jo ikke drikke, det er jo helt valgfritt. Er jo bruden som skal skjenkes avlikevell.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 19. februar 2013 #5 Skrevet 19. februar 2013 Min erfaring er at dersom det er mulighet for/sannsynlig at du kan være gravid, vil de gjette på det uansett hvilken grunn du bruker. Så med mindre du velger å late som du drikker (drikke munkholm i det skjulte, ha med alkoholfri vin), vil man spekulere uansett unnskyldning. Utbroder det minst mulig, bare si at du kjører i dag, så kan de tro hva de vil.
IceNose Skrevet 19. februar 2013 #6 Skrevet 19. februar 2013 Du kan jo si at du ikke har vært i form det siste og ikke orker å drikke!?Og bare si nei om de spør.. Jeg vet ikke om det bare er nære venner der? Jeg hadde ikke hatt lyst til å si det til alle, veldig tidlig om jeg ikke visste jeg kune stole på alle i allefall.. Jeg måtte fortelle i mitt eget utdrikningslag at jeg var gravid
Florida11 Skrevet 19. februar 2013 #7 Skrevet 19. februar 2013 Si at du står på en antibiotikakur pga en eller annen infeksjon (halsbetennelse, bihulebetennelse, uvi, ørebetennelse etc). Man bør ikke drikke når man bruker antibiotika, da virker den nemlig dårligere.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 19. februar 2013 #8 Skrevet 19. februar 2013 Det er bare å si at du ikke har lyst til å drikke alkohol. Forstår ikke dette drikkepresset blant de voksne, at man MÅÅ drikke alkohol hvis man skal ha det moro, ellers må man ha en gyldig grunn for det.
LillePerlen Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #9 Skrevet 19. februar 2013 Ikke bare nære venner der og ikke ville jeg Tatt oppmerksomheten fra bruden ved å fortelle At jeg var gravid på akkurat den dagen. Nei jeg melder meg nok opp som frivillig på sjåfør. Også blir det den samme gamle penicilin Kuren.. Drikke press, ja på ett slikt lag og med de Single fest glade venninne forventes det:)
MammantilNurket Skrevet 19. februar 2013 #10 Skrevet 19. februar 2013 Si at du står på en antibiotikakur pga en eller annen infeksjon (halsbetennelse, bihulebetennelse, uvi, ørebetennelse etc). Man bør ikke drikke når man bruker antibiotika, da virker den nemlig dårligere. Den brukte jeg - funket som bare det og ingen flere spm.
Lykkeligmed2 Skrevet 20. februar 2013 #11 Skrevet 20. februar 2013 Jeg fikk vite at en venninne var gravid på mitt utdrikningslag da hun ikke drakk, tok ikke noe bort fra min dag og jeg ble kjempe glad for nyheten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå