Gå til innhold

Daakkar mannfolk. Uff!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir overrasket (eller kanskje ikke nå lenger) hver gang jeg ser diskusjoner på DiB om menn vs kvinner og det å passe på hverandre og ta hensyn. Her er det jeg har inntrykk av at går igjen i diskusjonene:

Husarbeid:

Mann - må roses for hver minste ting, forklares hvordan ting gjøres, avlastes, lokkes og så må han selvfølgelig få hvile masse hver dag etter jobb

Kvinne - du er dårlig kone og husmor og skikkelig ekkel hvis du ikke gjør masse husarbeid, hvile trenger du ikke, du er jo sikkert ikke sliten etter jobb

Barn:

Mann - forståelig at han ikke vil ta så mye permisjon, skifte bleier, stå opp om natta eller tilbringe generelt mye tid med en baby, det ligger jo ikke i mannens natur dette, så de må da få slippe og bestemme selv hvor mye og når de vil involvere seg

Dame - har du ikke fått morsfølelse for barnet med en gang, er du dårlig mor. Jobber du mye, er du dårlig mor. Sender du ungen i barnehagen, lager ferdigmat til ungen, er du dårlig mor. Fordi naturen har bestemt det.

Sex:

Mann - kan slippe å ha sex med dama si hele graviditeten, det må man skjønne, hun er jo dritstygg og uattraktiv. Forståelig hvis han ser på andre når dama ammer eller er syk og ser litt sjuskete ut. De fleste menn liker jo pene tynne fotomodeller. Utroskap er også som regel kvinnens skyld.

Kvinne - må uansett prøve å jobbe med sexlysten, om mannen har lagt på seg eller generelt hvis hun ikke har hatt lyst på 1 måned eller 2. Må pynte seg for mannen, men kan ikke forvente at han pynter seg for henne, han er jo mann.

Fornøyelser:

Mann - det er menneskerett for menn å drikke, feste, klå på andre damer og lyve om når de kommer hjem fra en fest. Man må slutte å være så kontrollerende, psyk og eiersyk ellers vil mannen være utro eller forlate deg. Du har pent å sitte hjemme med barna mens mannen er ute.

Kvinne - skal helst ikke gå ut og drikke til ungen begynner på skolen, hvis hun først er ute må det passe for at mannen kan "passe" barna sine. Man skal ikke flørte med andre eller klå, og komme hjem i rasjonel tid på kveldene.

Hipp hurra!

Anonym poster: 34b14f545eef57e42a177fd57f3b6c7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men er det de samme menneskene som mener dette? Er jo mange meninger som kommer fram i ulike diskusjoner, men ikke nødvendigvis samme person som mener det.

Anonym poster: b3846a10c2db9d66b392e2f651c39386

Skrevet

Jaja, har hørt det så mange ganger før.

Men det er jo dette som er grunnlaget for diskusjoner da, uten hadde det blitt kjedelig her inne, ikke sant?

Anonym poster: ed3699cc755f9df625617a931c634284

Skrevet

Men er det de samme menneskene som mener dette? Er jo mange meninger som kommer fram i ulike diskusjoner, men ikke nødvendigvis samme person som mener det.

Anonym poster: b3846a10c2db9d66b392e2f651c39386

Det er skremmende mange som mener det samme her. Siste eksempel har vel vært diskusjon om å la mor eller far dra på fest, der folk fikk helt forskjellige svar avhengig av om man har utovertiss eller innovertiss, for å si det på fjortisspråket.

Anonym poster: 34b14f545eef57e42a177fd57f3b6c7b

Skrevet

Aner ikke hva slags menn dere er sammen med, jeg kjenner meg i alle fall ikke igjen. Og jeg klarer heller ikke å se mange av mine venner passe til den beskrivelsen i toppen her.

Beskrivelsen er helt outrert og satt så de til grader på spissen at kun gjelder for rendyrkede mannsjåvinister og kone-undertrykkende drittsekker.

Og har dere en slik fyr i hus, hiv han på dør!

Skrevet

Haha, så mye av det passer.. uff, er ikke bra vettu.

Anonym poster: 0d54a83e88d4441f3329fa87ee751100

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...