Gå til innhold

Hvordan våkne på morningen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir helt seriøs fysisk dårlig av å stå opp tidlig :P ødelegger hele dagen :( tips?

Anonym poster: 1ca9e22426a09d567edae0922145fe8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg deg tidligere på kvelden...

Anonym poster: 28f53ff563c351282c61ed553c807468

Skrevet

Ha en fast døgnrytme. Stå opp til samme tid (max en time +/-) hver dag, også i helgen. Unngå middagshvil.

Hvor mange timer sover du om natten? Blir du like dårlig om du sover like mange timer, men står opp senere (altså legger deg senere også)?

Skrevet

Snu innstillingen din til morgener!

Tenk - ny dag, nye muligheter. Opp og kose seg med ungene. Koselig dag på jobben/skole.

Hva kan jeg gjøre i dag for å gjøre andre glad?

Jeg elsker morgener, men ja, jeg er drittrøtt når klokka ringer.

Anonym poster: 2ad517465b67e73b959bd5eb5219d978

Skrevet

Prøv wake up light. Jeg er ubrukelig om morgenen, men wake up light hjelper meg. Man våkner av dagslyset før klokka ringer.

Koster en tusenlapp men er verdt det :-)

Skrevet

Jeg haaater å stå opp. Uansett hvor mye søvn jeg får så er jeg ikke uthvilt. Sånn er jeg og sånn er det. Har vært det siden barndommen. Faktisk så hender det at jeg må kaste opp om morgenen fordi jeg er så trøtt.

Tror ikke det finnes noe håp for meg sånn egentlig.

Det merkelige er at det er bare på morgenen det er et problem å stå opp. Hvis jeg har "fri" og bare meg selv å tenke på kan jeg legge meg sent på natten og våkne av meg selv etter 8-9 timers søvn, ferdig uthvilt og glad. Sånn egentlig er jeg på topp når mørket senker seg og alle andre sover. Men det er dessverre ikke forenelig med familielivet.

Skrevet

Dagslyslampe! Jeg får også vondt i kroppen av å stå opp, men ligger jeg en stund med dagslys i rommet blir det bedre. Har prøvd meg frem og funnet ut av 7-8 timer er best. Kunne fint sovet mer, men da blir jeg bare sløv.

Skrevet

Kaffi, deretter kaffi og meir kaffi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...