Gå til innhold

Inspirert; Har du cellullitter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i et annet innlegg at visstnok 90% av alle kvinner har det. Det var da voldsomt, tenkte jeg. Skal vi ha en uhøytidelig dib-undersøkelse på det?

Jeg har ikke cellullitter. Er 30 år gammel og normalvektig. Trener ikke.

(Og ja, jeg er usikker på hvordan cellullitter staves, sånn i tilfelle noen føler for å korrigere;)

Anonym poster: bb46894c033b424cd2da8b441d9ae68a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enn så lenge har jeg ikke det, men jeg akter å ta det med et smil hvis de en dag kommer.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Nei! Eller kaaanskje pittelitt på rumeballene om jeg klemmer godt sammen :P Har ikke strekkmerker heller, og er over 30. Mohahahhahaaah!

Skrevet

ja, har hatt det "Hele livet": TIl og med da jeg var innlagt for anorexia hadde jeg på rumpeballene noen få, dype,- og rett ovenfor knærne (var 45 kilo og 180 cm lang....). Nå trener jeg flere gang i uka, styrke og kardio, samt spiser gansek sundt i hverdagen, men celluittene,de er der. FLere enn noen sinne. Uten og måtte klemme eller ha "rett lys" på de.

Men nå er jeg vandt med de,- og har hørt at til og med fettsuging kan være forgjeves mot cellutlitter. kan til og med få STØRRE groper av det,- da fettcellene som er igjen vil vokse seg større om man ikke passer seg for vektøkning...

Anonym poster: d2e7c4eb7cc6fd9f11b9d9fef350be13

Skrevet

Har litt, midt i 30 åra og overvektig. Hadde minimalt før da jeg var slankere og bedre trent.

Anonym poster: c8c7d52b865bbb0fe44dd0b24d10ef69

Skrevet

Alltid hatt, selv da jeg var 14 og tynn som en strek :(

Nå er jeg 31 og ikke overvektig nå heller, men har likevel spesielt mye på siden/baksiden av lårene. Store klumper av fett. Virker som det er umulig å få gjort noe med det, har prøvd det meste og brukt store summer på diverse "behandlinger" (oppstramming med ultralyd, strømbehandling, fettknusingsmassasje osv), noen virkelig smertefulle også. Hater å gå på stranda/i svømmehallen osv, så unngår det så mye jeg kan. Ser jævlig ut. Dere som ikke har det er HELDIGE! :(

Anonym poster: 2233117f4cd378e2c0632ff59e7d60e7

Skrevet

Ja, litt på lår og rumpe. Kom vel i midten av tjueårene en gang- med andre ord for leenge siden..hehe. Jeg skulle jo selvfølgelig ønske det ikke var der, nen det volder meg ikke særlig bekymring.

Skrevet

Ja, massevis..:-( Er normalvektig, men har masse cellulitter på rumpe og lår, helt ned til knærne. På de verste plassene er jeg helt bulkete. Det har blitt verre og verre for hvert svangerskap.

Skrevet

Jeg har såvidt litt på rumpa om jeg strammer rumpeballene. Jeg er helt normalvektig, og celulittene har vært der siden jeg var 14-15.

Skrevet

Har bittelitt, men kun når de fremprovoseres med å klemme sammen huden. Viser ikke om jeg bare går rundt i en liten bikini. Hadde ingenting før jeg ble 30. Er slank.

Skrevet

litt på rompa og på baksida ta låra :(

Skrevet

Alltid hatt, selv da jeg var 14 og tynn som en strek :(

Nå er jeg 31 og ikke overvektig nå heller, men har likevel spesielt mye på siden/baksiden av lårene. Store klumper av fett. Virker som det er umulig å få gjort noe med det, har prøvd det meste og brukt store summer på diverse "behandlinger" (oppstramming med ultralyd, strømbehandling, fettknusingsmassasje osv), noen virkelig smertefulle også. Hater å gå på stranda/i svømmehallen osv, så unngår det så mye jeg kan. Ser jævlig ut. Dere som ikke har det er HELDIGE! :(

Anonym poster: 2233117f4cd378e2c0632ff59e7d60e7

Ahh! Som å lese meg! Jeg har fettsug en gang. Kommer aldri til å bli bra. Fettet fyller seg opp med en gang man spiser mer enn kroppen trenger. Man må visst leve på gulrot, vann og kjærlighet..

Jeg er 33 og har hatt de siden puberteten. Aldri i badeland eller på stranda. Også store klumper fett, vises gjennom bukser.

Så gnåler de om litt som vises når de står... dere skulle bare visst! Hadde jeg hatt selvtillit til å legge ut bilde, men det har jeg ikke..

Anonym poster: 1361dd37c37d1fef8848d192449eee0c

Skrevet

Har ikke celulitter eller strekkmerker, men diverse bulker og valker har jeg uansett en del av etter tre svangerskap.

Anonym poster: a465d6d60104ce8f3106e108135802f2

Skrevet

Ja, viss jeg klemmer sammen flesket på baksiden av låret får jeg appelsinhud. Datteren min får det også på rumpa viss jeg kniper sammen flesket. Sikkert arvelig :P

Skrevet

Ja det har jeg. På lårene og litt på rumpa.

Er faktisk litt overrasket over at så få av damene her inne har det...

Anonym poster: 7f90e3991a24a29cd852942ee52e1591

Skrevet

Ja! Jeg har på rumpa og lår :(

Jeg er ikke etnisk norsk og synes at de fleste norske kvinner ser fantastiske ut me og uten celluliter. Dere har kropp som er så fin selv om dere mener at dere er overvektige.

Synes de fleste norske kvinner har fin kropp hvor fettet er fordelt i hele kroppen og en fin hud som verken strekkmerker eller noe syns i.

Jeg veier 55 kg og er 168 cm høy, men har fett som ligger rundt livet og på utside av lårene og er ellers veldig tynn i leggene og ansiktet. Overarmene mine er feite i forhold til understreke og ingenting henger sammen.

Synes dere bør være stolte av det dere har. Får så dårlig selvbilde hvergang jeg er ute på 17.mai og ser alle de flotte damene :)

Hvorfor har dere så finne legger med så fin hud?

Anonym poster: f0490e3dc1d7b64ec9e80f12c4d3b1d6

Skrevet

Jeg er 20 kg overvektig, og har bare antydning til cellulitter. Tror det er delvis genetisk.

Anonym poster: 506d82b3418fcdf037291c43fdf6bab5

Skrevet

Ja, viss jeg klemmer sammen flesket på baksiden av låret får jeg appelsinhud. Datteren min får det også på rumpa viss jeg kniper sammen flesket. Sikkert arvelig tongue.png

Det er som å slå seg hardt i armen og si "Se, når jeg gjør sik gjør det vondt!" ;). Det er ikke meningen at man skal klemme sammen noe som helst, da har ALLE cellulitter da- til og med menn.

Skrevet

jeg har hatt det siden jeg var 16 ca. da var jeg tynn som en strek og trente masse, nå har jeg lagt en del på meg, men slanke lår, med celulitter. Mamma som er over 50 har ingenting

Anonym poster: 4b79af2e9186970a79a1dff1132d3de8

Skrevet

Ja, viss jeg klemmer sammen flesket på baksiden av låret får jeg appelsinhud. Datteren min får det også på rumpa viss jeg kniper sammen flesket. Sikkert arvelig tongue.png

Det er som å slå seg hardt i armen og si "Se, når jeg gjør sik gjør det vondt!" ;). Det er ikke meningen at man skal klemme sammen noe som helst, da har ALLE cellulitter da- til og med menn.

Jaja, da har jeg vell bare "anlegg" til appelsinhud, det var trist gitt :P

Skrevet

Vi var en gang en gjeng på en badestrand, og en pen jentene på ca 20 år hadde + 10 kg og utrolig mer cellulitter enn jeg noen gang har sett på lårene, men hun vrengte av seg og dreit i det. Det var ikke det ved henne en først la merke til uansett, og på måten mannen min glodde tror jeg ikke han la merke til en eneste cellulitt.... ;)

Skrevet

Er 165 og 85 kilo, altså en del overvektig. Fikk cellulitter etter at jeg fikk barn og sluttet å trene. Tidligere var jeg normalvektig, men trente en god del.

Har stor tro på at de forsvinner straks jeg begynner å trene, og det ønsker jeg å gjøre snart.

Anonym poster: f036183dd1e029b64e2d9927f13b627e

Skrevet

Om jeg kniper sammen har jeg litt på rumpa, men ikke mye, synes ikke i det hele tatt om jeg ikke kniper hardt.

Er 38 år og 10 kg for tung, utrent, så bare heldig med genene ;)

Søsteren min som veier 15 kg mindre enn meg (vi er like høye), trener 10-14 timer i uken og spiser som den idrettsutøveren hun er har faktisk ganske mye i det lille fettet hun har på rumpe og lår, så hun fikk de dårlige genene.

Men jeg har strekkmerker da, og det har ikke søsteren min, rare greier.

Anonym poster: 52608c5404b3cf34efad3325aa920b46

Skrevet

Ja, har litt på rompa og baksiden av lårene.

Hatt det så lenge jeg kan huske, hvertfall siden slutten av tenårene/begynnelsen av 20-årene.

Ser mange tror at dette kommer av overvekt, men det stemmer altså ikke ;)

Hadde en venninne som hadde fullt av sånt når hun gikk på videregående, og hun var både slank og passe trent.

Anonym poster: dce8850d8c8e156509a23797f8cc6fd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...