Nitpicker'n Skrevet 18. februar 2013 #1 Skrevet 18. februar 2013 Jeg har ikke gått ned et gram på uker. Jeg skal ikke ha på meg at jeg har prøvd heller. Likevel, i dag prøvde jeg en bukse i butikken, for første gang siden en evighet siden. Jeg passet strørrelse 36, og nikket fornøyd til meg selv i speilet der jeg sto. Så gikk jeg ut og hentet flere i samme størrelse, men nye farger; tenkte at dette var buksene sine det! Men de passet neigu ikke, nei... Viste seg at buksene var feilmerket, og var egentlig størrelse 40. Men jeg depper ikke, jeg altså, for jeg fant ut at det var salg på melkesjokolade i butikken ved siden av, så nå er jeg i besittelse av flere kilo melkesjokolade, nå mer innvortes enn utvortes. Glad og fornøyd igjen, sjø!
Gjest sug lut Skrevet 18. februar 2013 #2 Skrevet 18. februar 2013 Jeg synes det vitner om en godt utviklet evne til å se ethvert glass som halvfullt. Dessuten tror jeg innerst inne du vet at buksene VAR 36, og at det var betjeningen som bare ikke takla at du passa inn i dem.
Gjest amandine Skrevet 19. februar 2013 #3 Skrevet 19. februar 2013 Jeg er riktignok laaangt fra 36, men har mistet seks kilo siden jul og er nå komfortabel i str 44!!
Nitpicker'n Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2013 Jeg er riktignok laaangt fra 36, men har mistet seks kilo siden jul og er nå komfortabel i str 44!! Da er du ikke så langt unna min versjon av str 36, da jo! Fabelaktig! Hehehe.
Nitpicker'n Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2013 Jeg synes det vitner om en godt utviklet evne til å se ethvert glass som halvfullt. Dessuten tror jeg innerst inne du vet at buksene VAR 36, og at det var betjeningen som bare ikke takla at du passa inn i dem. Om glasset eller jeg er halvfullt er i utgangspunktet mindre viktig, det som teller er at jeg nå har et par nye bukser i skapet som det helt udiskutabelt står 36 på. Sånt må jo helt klart feires og sannheten kan bare gå å legge seg, uansett...
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 20. februar 2013 #6 Skrevet 20. februar 2013 Jeg måtte krype til korset før jeg begynte på slankekur, det vil si jeg måtte handle i butikker som førte såkalt "stor mote". Slukøret gikk jeg inn i butikken for å kjøpe en bukse jeg forventet skulle være i størrelse xxl da jeg til stor glede oppdaget at de brukte samme størrelser som i vanlige butikker, det vil si s-xxxl! Så da kunne jeg stolt gå til kassen og betale gladelig for en bukse i størrelse s Nå har jeg heldigvis tatt av meg 11 kilo og kan gå inn i vanlige butikker og kjøpe klær i størrelse l med et smil
Nitpicker'n Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2013 Jeg måtte krype til korset før jeg begynte på slankekur, det vil si jeg måtte handle i butikker som førte såkalt "stor mote". Slukøret gikk jeg inn i butikken for å kjøpe en bukse jeg forventet skulle være i størrelse xxl da jeg til stor glede oppdaget at de brukte samme størrelser som i vanlige butikker, det vil si s-xxxl! Så da kunne jeg stolt gå til kassen og betale gladelig for en bukse i størrelse s Nå har jeg heldigvis tatt av meg 11 kilo og kan gå inn i vanlige butikker og kjøpe klær i størrelse l med et smil Og om du i tillegg handler der jeg handler, så går du brått ned en størrelse til. Det blir liksom enda mer belønning for strevet, på en litt sånn uventet luxusmåte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå