beibilykke Skrevet 18. februar 2013 #1 Skrevet 18. februar 2013 Lyst å "pusse opp" badet å hørt at man kan male flisene blit det fint?ser det veldi rart ut? .. tenker bare standard grå/svart gulv og en hvitaktig på vegg
beibilykke Skrevet 18. februar 2013 Forfatter #2 Skrevet 18. februar 2013 Sorry for skrivefeil/rotete setninger.skriver fra mob
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. februar 2013 #3 Skrevet 18. februar 2013 Har malt fliser på kjøkken en gang, det ble pent. Men, jeg hadde nok ikke vært grundig nok før jeg malte. Bak komfyren der det var varme og damp ble malingen skadet. Tror det kan lønne seg å matte ned flisene med sandpapir så du er sikker på at grunning og maling sitter.
Gjest Siklerotte Skrevet 18. februar 2013 #4 Skrevet 18. februar 2013 Ja, i oktober. Mengder med gullmaling og et plagg som skulle males, og jeg orket ikke å bruke underlag. Alle som påstår at maling ikke holder seg på baderomsfliser kan bare komme hit og se beviset.
Elina Skrevet 18. februar 2013 #5 Skrevet 18. februar 2013 Høres ut som myr jobb spesielt hvis du har mosaikk noen steder, Går også an å legge et nytt lag flis oppå det som er der nå.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #6 Skrevet 18. februar 2013 Det er ikke anbefalt å male vegger og gulv på et bad. Når man snakker om maling av fliser så er det f eks flisene mellom over- og underskap på kjøkken det er snakk om. Man maler jo fuger og alt. Ville sett merkelig ut på et bad... Anonym poster: bdd9c3aff6024fcdc91940b84b451f04
kvinne38 Skrevet 19. februar 2013 #7 Skrevet 19. februar 2013 Jeg har sett flere badromsfliser som har blitt vellykket mala. Trikset er rengjøring og så bruke primer/grunning før maling.
beibilykke Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 19. februar 2013 Takk for svar. Har veldig lite bad,og om jeg maler det skal jeg maskere fugene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå