Gå til innhold

babyshower

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man er invitert i babyshower tar man selvsagt med seg pakke til den lille. Men betyr det at man da har med gaven her istedefor på barselsbesøk etter barnet er født, eller kommer det i tillegg??

Anonym poster: ba6885dd275669923aec5875307fbdad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ønsker seg vel helst begge deler. Sjuk tradisjon.

Anonym poster: e60ca5e6b7355856f9460745fd7df5ae

Skrevet

mine venniner arrangerte for meg, uten at jeg visste det, og ønska meg heller ikke i grunn. Og jeg vil si nei, jeg forventer ikke at de skal ha med gave på barselbesøk!

Anonym poster: c3ffc5bc9becae50805d1d2c07d330bc

Skrevet

Må innrømme jeg synes det er litt spesielt hvis folk forventer seg gave uansett om de har fått en fra før eller ikke jeg...

Det er en ufin ting at man skal forvente å få noe som helst, skulle jo tro det var stas nok at folk hadde lyst til å komme å hilse på og dele gleden over den nyfødte lille skapningen??

Skrevet

Hadde ikke tatt med gave til barnet etter det var født hvis jeg allerede hadde gitt på babyshower. Men har heldigvis sluppet unna den tradisjonen foreløpig. Håper og tror ingen arrangerer for meg heller...

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

I min vennegjeng har det de siste årene blitt tradisjon med babyshower. Jeg var forøvrig stor motstander av det først, men må bite i det sure eplet og si at det faktisk er veldig koselig. En god unnskyldning for en hyggelig kveld med venninner :)

Det som er vanlig i vår gjeng er faktisk begge delene. Gaven man har med på babyshoweren er bare en liten og hyggelig ting, som f.eks en rangle, en liten bamse, en body eller lignende. Så ikke noe spesielt kostbart med andre ord. Derfor kjøper vi også en "ordentlig" gave når babyen blir født.

Men om dette er vanlig eller ei tør jeg ikke uttale meg om!

Skrevet

Blir nok begge deler ja...

Anonym poster: 2fc3f5196d79d745974297690c356751

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...