ønsker * magetroll <3 Skrevet 18. februar 2013 #1 Skrevet 18. februar 2013 jeg har fått pergokur nå, har påvist pco.. så lurer på hvor lang tid og hvor mange pergorunder evt doser med pergo dere trengte for at det skulle klaffe?
To ute! :) Skrevet 19. februar 2013 #2 Skrevet 19. februar 2013 Jeg fikk enkel kur for å styrke eggløsningen. Er ikke syk, men er uregelmessug og brukte litt lengre tid på nr 2. Det ble full klaff på første runde.
guggu Skrevet 19. februar 2013 #3 Skrevet 19. februar 2013 en enkel, to doble og ingen resultat ennå.... dvs ingen EL påvist engang
SmulaS Skrevet 19. februar 2013 #4 Skrevet 19. februar 2013 Jeg fikk pergo pga litt lange og ustabile sykluser.... Fikk 3 x dobbel dose som skulle tas med pausemnd i mellom. Sjekket hos lege på første runde, hadde da el, men ingen klaff. Hadde også el i pausemnd, uten klaff. Andre doble pillekur klaffet det altså 3dje mnd. Eggløsningene mine kom fra dag 15-18 på pergo, mye tidligere enn vanlig. Lykke til! Hilsen Smula med pergobaby i magen
Lykkeligmed2 Skrevet 19. februar 2013 #5 Skrevet 19. februar 2013 Jeg fikk dobbel dose og det klaffet på tredje runde, da var det dobbeltklaff og vi får tvillinger i mai Lykke til
ønsker * magetroll <3 Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2013 Elsker gode historier ) Jeg skal til på enkel kur, har cyster men ingenting annet.. Har el avogtil, så får bare håpe at dette setter i gang noe hos oss også )
2,5barn+1engel Skrevet 19. februar 2013 #7 Skrevet 19. februar 2013 Har desverre ingen god historie fra meg.. Gikk på pergo annen hver mnd i 1 år.. Fikk aldri påvist el noen gang. Så ble prøverør for oss.. Men ei venninne av meg ble gravid på 2 pp og 3 eller 4 pp.. Så kan jo gå begge veier.. Men masse lykke til. Håper det klaffer.
ønsker * magetroll <3 Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 19. februar 2013 Ja, om det ikke går på pergo, så er det ikke krise om vi må til med prøverør evig optimist
ønsker * magetroll <3 Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #9 Skrevet 19. februar 2013 Ja, om det ikke går på pergo, så er det ikke krise om vi må til med prøverør evig optimist
ønsker * magetroll <3 Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #10 Skrevet 19. februar 2013 Ja, om det ikke går på pergo, så er det ikke krise om vi må til med prøverør evig optimist
ønsker * magetroll <3 Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #11 Skrevet 19. februar 2013 Ja, om det ikke går på pergo, så er det ikke krise om vi må til med prøverør evig optimist
Rosin i bolla? Skrevet 19. februar 2013 #12 Skrevet 19. februar 2013 Når starter du med pergo ønsker* magetroll? Jeg starter min første kur (dobbel) til torsdag. Veldig spent. Har EL fra før, men gyn mente likevel det kan hjelpe, så da gir jeg det et forsøk:)
ønsker * magetroll <3 Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #13 Skrevet 19. februar 2013 Jeg venter på tr.. men har uregelmessig syklus.. Så får vente å se.. Lengste syklusen på et år.. Så får se
vææææ Skrevet 20. februar 2013 #14 Skrevet 20. februar 2013 Her teste vi ut pergo dobbel i påvente av utredning for prøverør. Satser på at alle gode ting er pp3 med pergo
RosaHelikopter Skrevet 20. februar 2013 #15 Skrevet 20. februar 2013 Fikk dobbel pergo med den gang, og det klaffet på første forsøk :-)
Adrielle Skrevet 20. februar 2013 #16 Skrevet 20. februar 2013 Jeg har brukt dette pergotrollet, da jeg manglet eggløsning, fikk først en dose på 50mg over 5 dager, men ingen utslag på eggløsning, andre måneden blei det ikke påvist eggløsning da det var usikkert om jeg hadde hatt eggløsning. Den siste måneden, altså i januar fikk jeg dobbeldose, fikk så brev fra legen at denne måneden hadde jeg hatt eggløsning, tre dager senere testet jeg positivt Så mitt problem har da vært eggløsningen...
Cybele Skrevet 22. februar 2013 #17 Skrevet 22. februar 2013 Hei! Nr 1 er laget på vanlig måte. Jeg fikk imidlertid aldri igjen mensen etter fødel, pga barneønske fikk jeg pergo 17 mnd etter fødselen. Begynte på dobbel med en gang. 2. runde med dobbel kur fikk jeg positiv test, men begynte å blø et par dager senere. Og to sykluser etterpå ble jeg gravid igjen og det er jeg enda. Nettopp vært på første svangerskapskontroll og hørt hjertelyd, 9+5. Lykke til!
mamma til tre prinsesser Skrevet 22. februar 2013 #18 Skrevet 22. februar 2013 Jeg hadde først en enkel kur og så tre doble. Ingen suksess på de tre første rundene, men fjerde kurer fikk jeg sju folikler, så måtte gjøre det om til prøverør. Holdt på hos Hausken, så da kunne jeg gjøre det slik. Var desverre bare et dårlig egg å hente ut, som jeg ble gravid med, men mistet i tidlig SA. Fikk da beskjed om at pergo ikke hadde noen hensikt for meg, så ble henvist til sykehuset for "vanlig" ivf. Da gikk det derimot veldig bra på første forsøk, og fikk en datter for fire år siden. Nå venter jeg tvillinger etter fryseforsøk. Men har også en venninne som hadde full klaff på første pergokur. Så store forskjeller på oss :-) Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå