Gå til innhold

Dere med gutt og jente..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det noen særlig forskjell i svangerskapene som du tenker har med å gjøre at det er forskjellige kjønn?

Forskjell på mageform?

Anonym poster: 8d9c7e04a17f91c16d34e65a39976c71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En god del mer kvalm med jenta og rundere/bredere mage (med gutten var magen spissere/smalere.)

Anonym poster: c59f3dae4961f1c4537a01ef7a407ddd

Skrevet (endret)

Var minimalt med forskjeller.

På tross av det viste jeg selv hvilke kjønn det var lenge før ultralyden :)

Endret av It's all about me!
Skrevet

Bar jenta lenger inne i magen, slik at jeg så feit ut istedenfor gravid. Med gutten var magen mye spissere og viste mye tidligere.

Anonym poster: 28aa1fbb256ee08e1cf70852bea7ea24

Skrevet

Dette med mageform er selvfølgelig bare tull. Har selv en gutt og ei jente, alle maste om at jeg hadde guttemage -- men det var ei jente den ene gangen!

Anonym poster: e2a877a5e6004f82e902962a9366a6c1

Skrevet

Var mye mer kvalm med jenten og magen var bredere. Nå er det mer fotballmage og har ikke vært like kvalm.

Skrevet (endret)

Gutten er enda i magen. Men har veeeldig typisk guttemage denne gangen. Med jentene la jeg mer på meg på resten av kroppen og hadde typisk jentemage. Ikke så stor utover som nå med gutten. Har vært kvalm alle gangene i mer eller mindre grad og slitt med bekkenløsning. Med jentene hadde jeg halsbrann, denne gangen er det sure oppstøt som er problemet.

Jeg var også trøttere med jentene.

Endret av Fomle84
Skrevet

Dette med mageform er selvfølgelig bare tull. Har selv en gutt og ei jente, alle maste om at jeg hadde guttemage -- men det var ei jente den ene gangen!

Anonym poster: e2a877a5e6004f82e902962a9366a6c1

Det er jo ikke tull bare fordi det ikke stemte på deg?

Skrevet

Liten forskjell på svangerskapene, jenta kom som nr. 3. Var mye trøttere med henne en med gutta, men det hadde nok ikke noe med kjønn å gjøre, det hadde nok heller å gjøre med at jeg hadde to små fra før (det er 2 år mellom hver unge). Ellers hadde jeg typisk guttemage med frøkna, jordmora var overbevist om at det har en gutt inni der.

Ellers ingen forskjell ikke kvalm med noen av de.

Skrevet

Veldig kvalm med gutten. Hadde dilla på mat med jenta, ellers veldig likt.

Skrevet

Ingen forskjell på mageformen, og heller ikke noen forskjell på min egen form; sukkerdilla med begge to og masse vann i kroppen på slutten :-)

Skrevet

Veldig kvalm og kastet opp masse med gutten.

Kraftig bekkenløsning med jenta, men hun var jo også nr 2, så er kanskje derfor.

Anonym poster: 9fe6aaf06dc599690a8f0820b673a861

Skrevet

Jeg hadde mer halsbrann med jenta. Ellers alt likt.

Magen hadde samme fasong med begge to!

Anonym poster: 1e2941d059ea09835d490a9d956af65f

Skrevet

Har 4 gutter og 2 jenter. Alle svangerskapene har vært så og si identiske. Litt større mage med tvillingene;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...