Fire blir fem <3<3<3<3<3 Skrevet 18. februar 2013 #1 Skrevet 18. februar 2013 Hei! Har dere ideer til hvor man kan få gratispakker med utstyr/bleier etc til den lille? Vet at apotekene har og har akkurat registrert meg på apotek1 for å kunne hente tu en pakke der :-) Takk for evt. svar!
Akkabakkabonkarakka Skrevet 18. februar 2013 #2 Skrevet 18. februar 2013 Se her : http://mammanett.no/baby/gratis
Fire blir fem <3<3<3<3<3 Skrevet 18. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2013 Takk! Der var det mye spennende ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå