Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #1 Skrevet 18. februar 2013 hva gjorde du når du skulle slutte å røyke? jeg vil, men den røyken frister såååå innmari! gode tips? Anonym poster: b6102a8b8f32c69910be7e05a9ab4027
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #2 Skrevet 18. februar 2013 Snus Anonym poster: 4f4f149e517d65cfb6fe0ffb20b36172
Koala *g07* Skrevet 18. februar 2013 #4 Skrevet 18. februar 2013 Hørt at flere på jobben tygger Fisherman`s friend for harde livet.
Himmel og hav Skrevet 18. februar 2013 #5 Skrevet 18. februar 2013 Bare slutta. Kasta røyken og erklærte for meg selv og all verden at jeg hadde slutta. Det var i grunnen ikke vanskelig i det hele tatt.
Helene7 Skrevet 18. februar 2013 #6 Skrevet 18. februar 2013 Ble gravid her og har ikke begynt igjen etter fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå