Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #1 Skrevet 18. februar 2013 Vi fikk ny bok i barnehagen jeg jobber i i dag. Den heter; Rompemelk fra Afrika. Jeg lo då tårene trillet. Dette er den beste nytenkende barneboka side "Mulvarpen som ville vite hvem som hadde besjet på hodet hans" og "De tre bukkene bruse på badeland". Løp å lån den på biblioteket eller kjøp den!!! Anonym poster: 989fdf6a3aca5838654d0eb02d95c54e
bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 18. februar 2013 #2 Skrevet 18. februar 2013 Jeg gleda meg sånn til junior skulle få den i bokklubben. Liker Erlend Loe og tittelen er jo bra, men syns virkelig ikke den var såå morsom? Kunne vært det, men jeg satt liksom å venta på poenget hele tida. Ikke det at barnebøker alltid har et poeng da... Rompemelk hva er det liksom? :-)
Gjest yrild Skrevet 18. februar 2013 #4 Skrevet 18. februar 2013 gøy, det skal jeg sjekke ut. Bukkene bruse på badeland er ihvertfall helt genialt morsom :-)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #5 Skrevet 18. februar 2013 Den tittelen fikk meg til å tenke på en kondom med hvitt pulver som har sprukket, slik at det kommer hvit guffe ut av rumpa Anonym poster: a610538cb1dd06cc3278c022563ca903
Gjest Siklerotte Skrevet 18. februar 2013 #6 Skrevet 18. februar 2013 Ja, veldig morsom bok, ikke minst er den veldig populær her (både hos små og store).
Fucking Florence Skrevet 18. februar 2013 #7 Skrevet 18. februar 2013 Anbefaler 'Reisen' av Veronica Salinas på det varmeste, en nyyyyydelig bok for småtroll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå