Gå til innhold

Dere som jobber som Skole og Sfo assistent... hvordan jobber dere i ferier?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jobber dere hele dager i SFO eller kun de timene som dere skulle vært på sfo på ettermidagen?

 

 

 

Anonym poster: b341c3a616ad045d77bef0fc18de0dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos oss jobber de fleste assistentene i ferien, jeg har fri onsdag-fredag, er vel ingen som jobber hele uka. Vi jobber fulle dager, lærerne har vel stort sett fri...

 

Anonym poster: 40e5000dcdd1285f9624b6beadf6c223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på stillingsprosent og ellers hvilken avtale en har. Svigermor jobber i sfo. Hun begynner kl 11. Ferdig kl 17. Fri på torsdager og fri alle dager det er skolefri. Tror hun har 60% stilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ronja røverdatter

Vi jobber hele dager når vi jobber i ferier. Men vi jobber sjelden hver dag. Hvor mye hver enkelt jobber i skolefri-perioder, kommer an på stillingsprosenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OKi jeg forklarte meg dårlig... du har 100 prosent stilling på en skole, jobber du da 7,5 timer på sfo i feriene.

 

Stillingen din blir fordelt slik du jobber fra 8.30 til 13.00 i skolen og jobber fra 13.00 til 16.00 på sfo.

 

S¨Å det jeg spør om er. jobber du da 37.5 timer i vinterferie uken eller jobber du 15 timer på sfo denne uken?

 

Anonym poster: b341c3a616ad045d77bef0fc18de0dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

S¨Å det jeg spør om er. jobber du da 37.5 timer i vinterferie uken eller jobber du 15 timer på sfo denne uken?

 

Du må vel jobbe 37,5 timer om du skal unngå å gå i minus timemessig.

Assistenter jobber seg ikke opp avspasering i skolens ferier på samme måte som lærerne.

 

Anonym poster: a92b4bc2feaab5564eb903d41cb7cedc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S¨Å det jeg spør om er. jobber du da 37.5 timer i vinterferie uken eller jobber du 15 timer på sfo denne uken?