Gå til innhold

Dere som jobber som Skole og Sfo assistent... hvordan jobber dere i ferier?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jobber dere hele dager i SFO eller kun de timene som dere skulle vært på sfo på ettermidagen?

 

 

 

Anonym poster: b341c3a616ad045d77bef0fc18de0dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos oss jobber de fleste assistentene i ferien, jeg har fri onsdag-fredag, er vel ingen som jobber hele uka. Vi jobber fulle dager, lærerne har vel stort sett fri...

 

Anonym poster: 40e5000dcdd1285f9624b6beadf6c223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på stillingsprosent og ellers hvilken avtale en har. Svigermor jobber i sfo. Hun begynner kl 11. Ferdig kl 17. Fri på torsdager og fri alle dager det er skolefri. Tror hun har 60% stilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ronja røverdatter

Vi jobber hele dager når vi jobber i ferier. Men vi jobber sjelden hver dag. Hvor mye hver enkelt jobber i skolefri-perioder, kommer an på stillingsprosenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OKi jeg forklarte meg dårlig... du har 100 prosent stilling på en skole, jobber du da 7,5 timer på sfo i feriene.

 

Stillingen din blir fordelt slik du jobber fra 8.30 til 13.00 i skolen og jobber fra 13.00 til 16.00 på sfo.

 

S¨Å det jeg spør om er. jobber du da 37.5 timer i vinterferie uken eller jobber du 15 timer på sfo denne uken?

 

Anonym poster: b341c3a616ad045d77bef0fc18de0dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

S¨Å det jeg spør om er. jobber du da 37.5 timer i vinterferie uken eller jobber du 15 timer på sfo denne uken?

 

Du må vel jobbe 37,5 timer om du skal unngå å gå i minus timemessig.

Assistenter jobber seg ikke opp avspasering i skolens ferier på samme måte som lærerne.

 

Anonym poster: a92b4bc2feaab5564eb903d41cb7cedc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S¨Å det jeg spør om er. jobber du da 37.5 timer i vinterferie uken eller jobber du 15 timer på sfo denne uken?

 

Du må vel jobbe 37,5 timer om du skal unngå å gå i minus timemessig.

Assistenter jobber seg ikke opp avspasering i skolens ferier på samme måte som lærerne.

 

Anonym poster: a92b4bc2feaab5564eb903d41cb7cedc

 

Hei.

Hos oss skriver vi oss på liste om vi ønsker å jobbe, og får storts ett jobbe de som vil.

Men vi har aldri gått utfra stillingsprosenten vår. Noen jobber kanskje 4 timer i løpet av ferie uka og noen jobber kanskje 30 timer. Alt etter hva de ønsker. Noen må av og til jobbe selv om de ikke har lyst, men stort sett blir det ordnet at de som vil jobber og det er nok folk da.

Skal sier at det er en liten gruppe på ca 6-12 barn og 4 spes.ped barn (ADHD). Spes. ped barna deler vi i to, altså at vi jobber halve dagen viss vi har de.

 

Ok svar?

 

Anonym poster: d8eeacb6c35257051aabc2a69f3ed620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er SFO stengt når skolen er stengt, dvs. i alle helger, høytider, heilligdager og ferier

 

Anonym poster: 041adaa377482e53b2d7b002e8c343e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er SFO stengt når skolen er stengt, dvs. i alle helger, høytider, heilligdager og ferier

 

Anonym poster: 041adaa377482e53b2d7b002e8c343e2

Ikke her. Er den eneste skolen i kommunen som har åpent, men alle andre skoler har tilbudet om sfo hos oss, men kommer aldri noen.

Vi blir allikevell trekt ca 11 % hver måned pga feriene, og må skrive timeliste det vi jobber i feriene.

 

Ikke HI.

 

Anonym poster: d8eeacb6c35257051aabc2a69f3ed620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er skole og SFO delt.

Jeg jobber så så mange timer på skolen og så så mange timer på sfo. Når skolen har fri har jeg fri fra skolen selvfølgelig.

På sfo så jobber jeg 4 timer i uka + 2 dager x 5 timer i skolens ferier.

Jeg har ikke 100% stilling, og det er heller ikke mulig å ha på kun skole som assistent, siden barna slutter tidligere på skolen enn en full arbeidsdag er, og vi ikke har planleggingstid. (finnes sikkert særavtaler her og, men i utgangspunktet er det ikke mulig)

Det er veldig individuelle arbeidstider på alle oss som jobber som assistenter.

 

Anonym poster: 9ae458ad046f8e6351cda3101f336d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Jeg jobber 90 prosent fast, dvs. 35,5 t i uken og 50 % i skolensferie, får ikke helt det til å stemme jeg🙈😊

Anonymkode: 01c78...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...