Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #1 Skrevet 18. februar 2013 Som kan hjelpe meg? De søker etter sommervikarer her jeg bor. Jeg har aldri søkt jobber før, da jeg har fått jobb gjennom bekjentskap. Hva er viktig å få med? Jeg tar Nki nettstudier, Helsefag. Er ca 70 % ferdig med selve helsefagkurset. Men har ikke gjort noe siden i sommer, da jeg har jobbet mye og har en gutt på 1 år. Men det er fullt mulig å ta opp igjen. Det står i søknaden at søkere som var elever/studenter innen helsefag er spesielt velkomne. Arbeidstid dag/kveld/helg/natt. De trenger vikarer på alle tjenestesteder, å jeg må skrive hvor jeg vil jobbe. Hvor mye skal jeg skrive om meg selv personlig, å hva skal jeg skrive? Er også ansatt i en 60%stilling nå i matbutikk, men går ned til bare annenhver helg fra mars. Å har også tatt på meg vikarvakter i barnehage nå. Hvordan skal jeg skrive dette uten at det blir rotete? Håper noen snille jenter vil hjelpe meg :-) Anonym poster: 9c6c71c896b657b59ad421c54f34296d
Gjest SHOC Skrevet 18. februar 2013 #2 Skrevet 18. februar 2013 Skriv at du holder på å ta helesefagarbeider via NKI, har du hatt praksis noe sted tar du med det. Skriv hva du har jobbet med før. Skriv hvilke helger du allerede skal jobbe i sommer, det er alltid mangel på folk i helgene. Men kan du jobbe hver helg? Har du godt sovehjerte er nattevaktene det du tjener mest på. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå