Gå til innhold

Blir så frustrert av min barnløse venninne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært bestevenninner i mange år, men jeg er så skuffet og frustrert over henne for tiden.. jeg fikk barn nr 2 for snart 1 år siden, og hun har ikke vært på besøk her en eneste gang etter fødselen eller i løpet av graviditeten. Alltid jeg som må komme til henne. Vi er 29 år, så ikke akkurat fjortiser.

Hun spør ofte om jeg vil komme på filmkveld eller bli med å drikke.. kan feks finne på å sende mld kl 7 en lørdagskveld og spørre om jeg skal være med på fest? Eh, jeg har faktisk småbarn og mann her hjemme og kan ikke leve som en 18-åring lenger!

Er lei av å høre om alle hennes gutteproblemer og drama, når hun ikke gidder å interessere seg for mitt liv. Hun har vært singel i ca 5 år og vi lever på forskjellige planeter..

Hvis jeg prøver å ta ting opp med henne går hun rett i forsvarsposisjon og kommer med tusen unnskyldninger.

Er så lei.. har lite venner så jeg vil helst ikke miste de få jeg har:/

Anonym poster: 6f2c29d8462a6d32a8cb1f0fec9be034

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en sånn venninne jeg også. Prøver å trøste meg med at hun har ingen forutsetninger for å kunne vite hvordan det er å være småbarnsmor. Gleder meg til hun forhåpentligvis får seg en skikkelig aha opplevelse om noen år... ;)

Anonym poster: c786302744c88ac516ea7f442a978386

Skrevet

Skjønner at du ikke vil "miste" henne, men dersom hun ikke har besøkt deg på omtrent 2 år er dere ikke akkurat nære venner heller. Du sier dere lever på forskjellige planeter og det stemmer nok. Om hun ikke kan forstå at du har små barn og en del ansvar er det ikke så mye å gjøre i grunn,

Skrevet

Vi har et vennepar som hele tiden glemmer at vi har barn. For noen uker siden kjøpte de kinobilletter til meg og mannen min helt spontant noen timer før kinoen.

Anonym poster: ffe39b8b233ed0dc245e05b59506cb92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...