Gå til innhold

Faen, som jeg hater å pakke og flytte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ingen ende på det. Rot og dritt overalt, og vi har to uker på oss. Kan noen gi meg noen beroligende ord og/eller tips slik at nedpakkingen går enklere?

Anonym poster: ba2444454f91420d7326a791b49c1fda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

System, system og system!

Lag deg en bok hvor du skriver opp hvor ting hører hjemme, er pakket og skal. F.eks: kasse 4, sengetøy og pledd, soverom. Merk kassen med store bokstaver "kasse 4, soverom"

Kasse 7, kjøkkenutstyr, fra høyskap. I boken skriver du opp at den inneholder kakeformer, bakepapir, miksmaster, isbitformer og hvilke andre kjøkkenting du har puttet i esken.

Planlegg hva du skal bruke de neste to ukene av bestikk, glass, tallerkener, kjeler, klær osv og pakk resten. Gå rom for rom og tøm, ikke pakk litt her og der, men tøm ett og ett rom. Og ifjen, noter i boken og merk kassene!

Anonym poster: 97b8780752af74603745ccda1dec100e

Skrevet

ENIG! Men jeg gjør det veldig enkelt da.. Jeg slenger ALT i søppelsekker, ikke noe sortering og markering osv.

Nedvaskinga syntes jeg er verst...

Flytte inn kan være litt mer morro :D

Sett på musikk, drikk kaffe til du skjelver og gjør det gøy

Skrevet

Anonym og jeg ville blitt et flott flytteteam:p

Skrevet

I feel your pain! Har flyttet 5 ganger på 6 år. Nå er det stopp, endelig!

Skrevet

Hei,

Er snart nesten litt i samme knipe selv. Vi har 6 uker på oss og har ikke funnet ett nytt sted. Så er temmelig stressa selv.

- Start med alt av kjøkkenutstyr som du ikke trenger frem til du skal flytte. Pakk knuselige ting inn i tørkepapir og ikke aviser, da slipper du å vaske det igjen.

- Pakk ned bilder, pynt og pjusk.

- Pakk ned bøker, filmer, spill og cd-er.

- Pakk ned leker som barna ikke leker så mye med eller bruker.

- Pakk ned klær som du ikke trenger.

-underveis er det lurt å ha en søppelsekk eller eske med ting du ikke skal ha og kast eller gi det bort, så slipper det å bli med videre.

Det er i hvertfall noe av det jeg kan dele. Men ha alt klart til den dagen dere flytter, hvis ikke blir det helt kaos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...