Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #1 Skrevet 18. februar 2013 Må bare klage litt/få litt tips og råd. Eg jobber på kontor, og med mus og tastatur heile dagen. For et par uker siden merka eg at eg har vondt i lillefingeren på høgre hand. Analyserte litt sjølv og fant ut til at lillefingeren peiker opp mens eg bruker musa. De gjør bare meir og meir vondt. I forrige uke begynte eg å bruke venstre handa på musa, og i dag kjenner eg smerte i venstre arm frå håndleddet og et stykke mot albuen. Holder på å bli gal. Er det noke eg kan gjøre for å bli kvitt dette? Eller må eg oppsøke lege? Eller går det bare over av seg sjølv? Det er egentlig veldig vondt. Og mister konsentrasjon i forhold til arbeidet eg skal gjøre. Anonym poster: d7657d6d685ce01cad369dcf34492fcb
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #2 Skrevet 18. februar 2013 Høres ut som senebetennelse. Jeg får dette med jevne mellomrom da jeg skriver mye på data. Bruk støttebandasje, fikk jeg beskjed om av legen. Men det kan også være du kan få noe for det, det gjorde en venninne av meg. Anonym poster: 8edc3f881a48cd0028bc11d6c34ef19b
Gjest Antarctica Skrevet 18. februar 2013 #3 Skrevet 18. februar 2013 Skaff avlastning (musematte med håndleddspute, stående mus i stedet for liggende) - har gjort kjempeforskjell for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå