Gå til innhold

Størrelse på Phoenix jakker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på å bestille en jakke på nettet til meg selv men usikker ang. størrelse. Noen som har erfaring med Phoenix vinterjakker til dame, hvordan de er i str?

Anonym poster: 2cb0918d3e8da66ab00ccc99b4d783ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er bittelitt små, så anbefaler en størrelse større enn du pleier.

Var på outlet-butikk og kjøpte meg hel Phenix skidress (bukse+jakke) til 1000 kr! Veil pris er 5700 kr for disse klærne.

Men det er skikkelig kvalitet! :-)

Skrevet

Mener du phenix? Min er ganske normal i størrelsen. Bruker S/M i klær og har jakke i str S. Hvilken modell tenker du å kjøpe? :)

Skrevet

Ja, mente phenix.. hehe :)

Jeg tenker å kjøpe lady advance skijakke.

Jeg bruker stort sett l/xl i gensere og sånt, så tenkte å bestille 44? De har nemmlig ikke større.. Så er litt usikker på om det er stort nok.

Den jakka jeg har fra før er 7 år gammel og er fra Jean Paul og er i str XL. Så er egentlig veldig usikker på hvilken størrelse jeg trenger i jakker siden det er så lenge siden jeg har kjøpt jakke.

HI

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte min på intersport. Kanskje du kunne dra innom en butikk hvis du har en i nærheten og prøvd?

Endret av millemille
Skrevet

Jeg kjøpte min på intersport. Kanskje du kunne dra innom en butikk hvis du har en i nærheten og prøvd?

Da reiste jeg til intersport å prøvde, men de hadde bare 42, den var litt trang, men fikk den igjen ogsånt, så da bestilte jeg str 44 på nettet :)

Det er gratis retur hos xxl som jeg bestilte hos så da går det an å sende den tilbake om den er forliten..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...