Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #1 Skrevet 18. februar 2013 Og kontaktet en mann jeg hadde det fantastisk med for noen år siden. Vil så gjerne høre hvordan han har det, er dette teit av meg? Vil ikke noe mer enn og høre hvordan det går med han. Anonym poster: 7d38ba9fab12bb38cad7dad953ce1530
Elsker livet Skrevet 18. februar 2013 #2 Skrevet 18. februar 2013 HVorfor ikke gjøre det fra den vanlige kontoen din?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #3 Skrevet 18. februar 2013 Vet ikke egentlig, vil ikke legge han til som venn eller noe sånt. Det ville ikke min nye samboer like. Anonym poster: f0e61ba284c297b9d62b5da775ea217b
Jettanicole Skrevet 18. februar 2013 #4 Skrevet 18. februar 2013 Da går du heller bak ryggen på samboeren din å tar kontakt med en mann ?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #5 Skrevet 18. februar 2013 Jepp det gjør jeg. Vi bar bestevenner i mange år, han fikk meg til og føle meg fantastisk. Den beste tiden i mitt liv, når jeg traff samboer måtte jeg kutte all kontakt med alle guttevenner. Anonym poster: f0e61ba284c297b9d62b5da775ea217b
Elsker livet Skrevet 18. februar 2013 #6 Skrevet 18. februar 2013 Med den tilleggsopplysningen vil jeg si at det er utrolig teit. Ja, siden du ville ha meninger her.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. februar 2013 #7 Skrevet 18. februar 2013 Samboeren din kan ikke bestemme at du ikke skal ha guttevenner. Slutt å la ham gjøre det. Jeg ville lagt til denne mannen i full åpenhet, har du ikke noe å skjule, så trenger du heller ikke det.
Gjest Skofantomet Skrevet 18. februar 2013 #8 Skrevet 18. februar 2013 Ja det er teit av deg! At du i det hele tatt må spørre andre om det er teit? Virkelig?
Jettanicole Skrevet 18. februar 2013 #9 Skrevet 18. februar 2013 Helt enig ! Hvis du sier det bare var en bestevenn så er det vell ikke nødvendig å gå bak samboeren din sin rygg. Er tross alt lov å ha venner. Blir bare dumt å begynne med sånn sniking og hemmeligheter.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #10 Skrevet 18. februar 2013 Ikke teitere enn det er av samboeren din å nekte deg å ha guttevenner. Anonym poster: 8c27aaeda846230105b4881fdc716618
Elsker livet Skrevet 18. februar 2013 #11 Skrevet 18. februar 2013 De to teithetene kan ikke måles opp mot hverandre. Men fremdeles teit etter min mening.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #12 Skrevet 18. februar 2013 Om du er den jeg tror du er, så må jeg bare spørre; hvorfor fortsetter du dette forholdet? Skrev ikke du et innlegg om dette for en stund siden som eskalerte noe voldsomt? At han nektet deg å ha kontakt med en god venn fra fortiden, at han slår når han blir full osv? Anonym poster: d7e0370c0004bc6676e93fcb5ae6872d
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #13 Skrevet 18. februar 2013 Om du er den jeg tror du er, så må jeg bare spørre; hvorfor fortsetter du dette forholdet? Skrev ikke du et innlegg om dette for en stund siden som eskalerte noe voldsomt? At han nektet deg å ha kontakt med en god venn fra fortiden, at han slår når han blir full osv? Anonym poster: d7e0370c0004bc6676e93fcb5ae6872d Tydeligvis ikke, for hun er her: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144021258-vi-har-det-godt-sammen-igjen-a-forholdet-føles-mye-sterkere/ Og de har det sååååå fint sammen etter han har slått henne, hun har tatt abort og i det hele tatt. Skikkelig fantastisk! Anonym poster: 5c6f4e5009a83a16a8160a62812c89a7
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #14 Skrevet 18. februar 2013 Tror du blander meg med noen andre, han har aldri slått meg. Jeg skjønner det er teit. Lurer bare på hvordan han har det etter så mange år. Anonym poster: f0e61ba284c297b9d62b5da775ea217b
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #15 Skrevet 18. februar 2013 Det er teit av deg å ville skjule det. Det vil jo bli tusen ganger verre om mannen din faktisk finner ut hva du har gjort, gått bak ryggen hans og tatt kontakt med en mann! Det er kanskje uskyldig, men mannen din vil nok tvile noe voldsomt, fordi du faktisk har skjult det. Vær åpen og ærlig med mannen din, og si til ham at du bare lurer på hvordan det går med vennen din. Hva kan vel han gjøre med den saken? Han kan jo prøve å nekte deg, men du får sette foten ned et sted. Du har noe å si i denne saken, og vennen din er tross alt bare en VENN. Ikke noe mer. Anonym poster: 82b49121e9b4655e3624e8ff1719bc1f
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #16 Skrevet 18. februar 2013 Det er teit av deg å ville skjule det. Det vil jo bli tusen ganger verre om mannen din faktisk finner ut hva du har gjort, gått bak ryggen hans og tatt kontakt med en mann! Det er kanskje uskyldig, men mannen din vil nok tvile noe voldsomt, fordi du faktisk har skjult det. Vær åpen og ærlig med mannen din, og si til ham at du bare lurer på hvordan det går med vennen din. Hva kan vel han gjøre med den saken? Han kan jo prøve å nekte deg, men du får sette foten ned et sted. Du har noe å si i denne saken, og vennen din er tross alt bare en VENN. Ikke noe mer. Anonym poster: 82b49121e9b4655e3624e8ff1719bc1f jeg skal snakke med min samboer i kveld. Men vet hvordan det blir, han takler ingen guttevenner. Vet ikke hvorfor, da jeg aldri har gjort noe som er over streken. Anonym poster: f0e61ba284c297b9d62b5da775ea217b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå