Gå til innhold

Å du herlige mann!! *sikle*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var sikker på det var han derre Jarle igjen nå, var veldig forfriskende at det ikke var det. Takk :D

 

Anonym poster: 0187b1871d2687f37afb0697e80cdbf3

Skrevet

He he he :-D

 

Godt med noe nytt ja ;-)

Skrevet

Mulig dette var et lite flatterende bilde av mannen, eller var det et bra et?

 

Not my cup of tea. Var ikke et enerste positivt trekk etter min smak, men mulig det kunne bedret seg betraktelig med en runde med saksa, høvelen og en hårvask.

 

Hvor gammel er han? Var litt gammel også. Hvor gammel er du Kari Mari?

Skrevet

Ikke verst men Jarle er best ;)

 

Anonym poster: 2d77562640e8e74514c75913da3e338c

Skrevet

Jeg synes det er et veldig bra et ;-) Men han er jo ikke direkte vakker heller, men barsk - det er han.

 

Han er vel 65 modell, noen år eldre enn meg. Jeg nærmer meg 40, så det er mulig smaken har noe med alderen å gjøre :-D

Skrevet (endret)

Da syns jeg dette bildet var mye bedre. Liker velstelte menn, men de må ha stelt seg selv uten for mye utstyr :)

http://www.google.no...Q9QEwCA&dur=459

 

Liker bedre litt yngre menn enn han jeg, men det er mulig fordi jeg er noe yngre enn deg. Her er mer min smak, bare at han burde vært mørkhåret med brune øyne ;)

http://www.google.no...Q9QEwAA&dur=473

Endret av Elsker livet
Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Kjekkas jaaa :) Liker de litt eldre barskingene ;)

Skrevet

Elsker Livet: her er en mer striglet utgave

 

http://www.google.no...333&tx=41&ty=41

 

Såg mye bedre ut :) Men fortsatt skulle han vært litt mer finklipt for min smak.

Skrevet

Da syns jeg dette bildet var mye bedre. Liker velstelte menn, men de må ha stelt seg selv uten for mye utstyr :)

http://www.google.no...Q9QEwCA&dur=459

 

Liker bedre litt yngre menn enn han jeg, men det er mulig fordi jeg er noe yngre enn deg. Her er mer min smak, bare at han burde vært mørkhåret med brune øyne ;)

http://www.google.no...Q9QEwAA&dur=473

 

Haha, jeg VISSTE det :P

 

Hahaha, var ikke den god?

Skrevet

Nok en smukk danske :) sånn blir det når man blir fostra opp på wienerbrød og tuborg ;)

Skrevet

Aaaaa......wienerbrød og tuborg.....*sikle* ;-)

Skrevet

Mads Mikkelsen er HOT!

 

Anonym poster: 91ad8b7146a1e25e33e64da6ae268ca0

Skrevet

Han ser litt for "dansk" ut etter min smak, uten at jeg kan forklare det nærmere.

Skrevet

haha, jeg syns han var hot helt til jeg så han i filmen

"de grønne slakterne" - en film som verdt å se, foresten ;)

Skrevet

Jeg koser meg med skiskyting om dagen og sikler litt på han franske... Martin Fourcade eller noe sånt.. Det er lov å kikke, ikke sant??

Skrevet

..og der skled jeg rett av stolen... ;)

Skrevet

Nei takk, han ligner alt for mye på min far!

Skrevet

Nei takk, han ligner alt for mye på min far!

 

Oi.......lucky you! Eller.....det ble vel kanskje feil i ditt tilfelle :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...