Heihånåerdetjuligjen Skrevet 18. februar 2013 #1 Skrevet 18. februar 2013 http://www.google.no/imgres?q=mads+mikkelsen&hl=no&sa=X&tbo=d&biw=1042&bih=481&tbm=isch&tbnid=3FnJdFetrEzvzM:&imgrefurl=http://www.kjendis.no/2010/08/18/kjendis/mads_mikkelsen/film/13014378/&docid=xridjz0ygxfkEM&imgurl=http://gfx.dagbladet.no/labrador/130/130145/13014583/jpg/active/960x.jpg&w=960&h=852&ei=7h0iUeaVLqjk4QTF54D4Dg&zoom=1&iact=hc&vpx=673&vpy=135&hovh=211&hovw=238&tx=85&ty=175&sig=106972487707917693098&page=2&tbnh=135&tbnw=161&start=12&ndsp=20&ved=1t:429,r:30,s:0,i:204
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #2 Skrevet 18. februar 2013 Var sikker på det var han derre Jarle igjen nå, var veldig forfriskende at det ikke var det. Takk Anonym poster: 0187b1871d2687f37afb0697e80cdbf3
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 18. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2013 He he he :-D Godt med noe nytt ja ;-)
Elsker livet Skrevet 18. februar 2013 #4 Skrevet 18. februar 2013 Mulig dette var et lite flatterende bilde av mannen, eller var det et bra et? Not my cup of tea. Var ikke et enerste positivt trekk etter min smak, men mulig det kunne bedret seg betraktelig med en runde med saksa, høvelen og en hårvask. Hvor gammel er han? Var litt gammel også. Hvor gammel er du Kari Mari?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #5 Skrevet 18. februar 2013 Ikke verst men Jarle er best Anonym poster: 2d77562640e8e74514c75913da3e338c
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 18. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2013 Jeg synes det er et veldig bra et ;-) Men han er jo ikke direkte vakker heller, men barsk - det er han. Han er vel 65 modell, noen år eldre enn meg. Jeg nærmer meg 40, så det er mulig smaken har noe med alderen å gjøre :-D
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 18. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2013 Elsker Livet: her er en mer striglet utgave http://www.google.no/imgres?q=mads+mikkelsen&hl=no&sa=X&tbo=d&biw=1042&bih=481&tbm=isch&tbnid=oQ7CBe8RPlWzTM:&imgrefurl=http://www.fanpop.com/clubs/mads-mikkelsen/images/24142932/title/mads-mikkelsen-wallpaper-wallpaper&docid=xjwBv6Ra2ce7HM&imgurl=http://images4.fanpop.com/image/photos/24100000/Mads-Mikkelsen-wallpaper-mads-mikkelsen-24142932-1680-1050.jpg&w=1680&h=1050&ei=HyIiUfHPAajT4QSNjYDoBw&zoom=1&iact=rc&dur=31&sig=106972487707917693098&page=5&tbnh=131&tbnw=195&start=70&ndsp=19&ved=1t:429,r:73,s:0,i:333&tx=41&ty=41
Elsker livet Skrevet 18. februar 2013 #8 Skrevet 18. februar 2013 (endret) Da syns jeg dette bildet var mye bedre. Liker velstelte menn, men de må ha stelt seg selv uten for mye utstyr http://www.google.no...Q9QEwCA&dur=459 Liker bedre litt yngre menn enn han jeg, men det er mulig fordi jeg er noe yngre enn deg. Her er mer min smak, bare at han burde vært mørkhåret med brune øyne http://www.google.no...Q9QEwAA&dur=473 Endret 18. februar 2013 av Elsker livet
Gjest Vicky Pollard Skrevet 18. februar 2013 #9 Skrevet 18. februar 2013 Kjekkas jaaa Liker de litt eldre barskingene
Gjest Vicky Pollard Skrevet 18. februar 2013 #10 Skrevet 18. februar 2013 Da syns jeg dette bildet var mye bedre. Liker velstelte menn, men de må ha stelt seg selv uten for mye utstyr http://www.google.no...Q9QEwCA&dur=459 Liker bedre litt yngre menn enn han jeg, men det er mulig fordi jeg er noe yngre enn deg. Her er mer min smak, bare at han burde vært mørkhåret med brune øyne http://www.google.no...Q9QEwAA&dur=473 Haha, jeg VISSTE det
Elsker livet Skrevet 18. februar 2013 #11 Skrevet 18. februar 2013 Elsker Livet: her er en mer striglet utgave http://www.google.no...333&tx=41&ty=41 Såg mye bedre ut Men fortsatt skulle han vært litt mer finklipt for min smak.
Elsker livet Skrevet 18. februar 2013 #12 Skrevet 18. februar 2013 Da syns jeg dette bildet var mye bedre. Liker velstelte menn, men de må ha stelt seg selv uten for mye utstyr http://www.google.no...Q9QEwCA&dur=459 Liker bedre litt yngre menn enn han jeg, men det er mulig fordi jeg er noe yngre enn deg. Her er mer min smak, bare at han burde vært mørkhåret med brune øyne http://www.google.no...Q9QEwAA&dur=473 Haha, jeg VISSTE det Hahaha, var ikke den god?
Catlady Skrevet 18. februar 2013 #13 Skrevet 18. februar 2013 Nok en smukk danske sånn blir det når man blir fostra opp på wienerbrød og tuborg
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 18. februar 2013 Forfatter #14 Skrevet 18. februar 2013 Aaaaa......wienerbrød og tuborg.....*sikle* ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2013 #15 Skrevet 18. februar 2013 Mads Mikkelsen er HOT! Anonym poster: 91ad8b7146a1e25e33e64da6ae268ca0
Tabitha Skrevet 18. februar 2013 #16 Skrevet 18. februar 2013 Han ser litt for "dansk" ut etter min smak, uten at jeg kan forklare det nærmere.
Fuglemamma <3 Skrevet 18. februar 2013 #17 Skrevet 18. februar 2013 haha, jeg syns han var hot helt til jeg så han i filmen "de grønne slakterne" - en film som verdt å se, foresten
Mikkemafian Skrevet 18. februar 2013 #18 Skrevet 18. februar 2013 Jeg koser meg med skiskyting om dagen og sikler litt på han franske... Martin Fourcade eller noe sånt.. Det er lov å kikke, ikke sant??
nistepakka Skrevet 18. februar 2013 #19 Skrevet 18. februar 2013 ..og der skled jeg rett av stolen...
Rediken Skrevet 18. februar 2013 #20 Skrevet 18. februar 2013 Nei takk, han ligner alt for mye på min far!
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 18. februar 2013 Forfatter #21 Skrevet 18. februar 2013 Nei takk, han ligner alt for mye på min far! Oi.......lucky you! Eller.....det ble vel kanskje feil i ditt tilfelle :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå